نکات مهم دکوراسیون داخلی طلافروشی

نکات مهم دکوراسیون داخلی طلافروشی

نکات مهم دکوراسیون داخلی طلافروشی به شما کمک می کند که زیباترین و چشم نوازترین طلافروشی را داشته باشید.

سبک و سیاق فروش محصولات مختلف با گذشته تفاوت زیادی کرده است. امروزه به زیباسازی دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی مغازه ها، فروشگاه ها و مراکز خرید اهمیت زیادی داده می شود. مشتریان و خریداران با توجه به جذابیت و چشم نواز بودن نما و دکور مراکز خرید به ورود به آنها ترغیب می شوند. با توجه به این فرهنگ تجمل گرایی، انتخاب یک دکوراسیون و نمای جذاب برای مغازه ها و فروشگاه ها اهمیت زیادی دارد. نکات زیر درباره دکوراسیون طلافروشی است و برای انتخاب بهترین دکوراسیون به شما کمک می کند:

نورپردازی زیاد فراموش نشود

یکی از نکات مهم دکوراسیون داخلی طلافروشی این است که یک جواهرفروشی باید غرق نور باشد تا زیبایی و جذابیت جواهرآلات و طلاها دوچندان جلوه کنند. زمانی که نور زیادی به یک جواهر یا طلا تابیده می شود، زیبایی خاصی به آن می بخشد. در نورپردازی باید توجه شود که نور در یک نقطه متمرکز نشود و در سایر نقاط، نور کمتری وجود داشته باشد. لذا باید نور پخش شود.

شیشه و آیینه کاری کنید

مگر می شود که در طراحی دکور طلا نسبت به شیشه و آیینه کاری بی توجه بود. شیشه و آیینه به بازتاب نور کمک می کند و این مسئله سبب پخش بهتر نور و انعکاس بیشتر نور می شود. بهتر است ویترین های شیشه ای را انتخاب کنید و در بخش های مختلف درب و دیوارها و سقف، آیینه کاری کنید.

بهترین رنگ را انتخاب کنید

یکی دیگر از نکات مهم دکوراسیون داخلی طلافروشی این است که بهترین رنگ ها در مغازه شما جلوه کند. در انتخاب رنگ نمی توان رنگی را اعلام نمود و عنوان کرد که بهترین رنگ برای طراحی دکور شما، این رنگ است. زیرا انتخاب بهترین رنگ برای دکوراسیون داخلی جواهرفروشی شما به عوامل زیادی بستگی دارد. اما به طور کلی بهترین رنگ برای طلافروشی ها، رنگ های گرم و خنثی می باشد. در انتخاب رنگ و استفاده از آن در طراحی، توجه کنید که چشم مشتریان خسته نشود.

بهترین موقعیت را برای کانتر انتخاب کنید

انتخاب بهترین موقعیت برای قرارگیری کانتر بسیار مهم است. شخصی که قرار است در این بخش قرار بگیرد، باید بر تمامی قسمت های طلافروشی اشراف داشته باشد. بنابراین اگر طلافروشی شما بزرگ است، انتخاب این قسمت دشوارتر می شود. رفتار مشتریان باید به دقت زیرنظر قرار بگیرد.

شیشه های هوشمند استفاده کنید

یکی از نکات مهم دکوراسیون داخلی طلافروشی ، استفاده از شیشه های هوشمند در صورت امکان است. اغلب جواهرفروشی ها و طلافروشی های مدرن در شهرهای مطرح دنیا از شیشه های هوشمند استفاده می کنند. فناوری به کار رفته در این شیشه ها موجب کاربردی شدن آنها به ویژه برای طلافروشی شده است. شیشه های هوشمند توسط یک ریموت قابل کنترل هستند تا بتوان میزان شفافیت آنها را تغییر داد و در صورت نیاز، آنها را مات یا شفاف نمود.

شیشه های ضدسرقت استفاده کنید

یکی دیگر از شیشه هایی که برای طلافروشی کاربردی و مناسب است، شیشه های ضد سرقت می باشد. در این شیشه ها برای چسبندگی زیاد میان لایه ها از PVB استفاده می شود تا در صورت ضربه دیدن، فرو نریزد. درجه سختی این شیشه ها، متفاوت است و هر یک در مقابل ضربه و فشار تا اندازه ای مقاومت دارند.

طبقه بندی ها را منظم کنید

یکی از نکات مهم دکوراسیون داخلی طلافروشی ، منظم نمودن طبقه بندی است. در صورتیکه طلاها را مرتب و منظم در طبقه ها قرار ندهید، ممکن است جلوه و رخ آنها مناسب نباشد. بهترین طبقه بندی و سکشن بندی را برای طلافروشی درنظر بگیرید. هر یک از جواهرات را با نظم و ترتیب خاصی در طبقه ها قرار دهید. هر چقدر آرایش و چیدمان جواهرات بهتر باشد، احتمال انتخاب آنها از سوی مشتریان بیشتر است. در چنین شرایطی آمار فروش شما تغییر خواهد کرد و افزایش خوبی را شاهد خواهد بود.

انتخاب بهترین مبلمان و صندلی راحتی از نکات مهم دکوراسیون داخلی طلافروشی است

چه چیزی بیشتر از همه در دکوراسیون طلافروشی جلوه می کند؟ یکی از این موارد، مبلمان است. با انتخاب بهترین مبلمان و صندلی راحتی می توانید دکوراسیون جذاب تری ایجاد کنید. زمانی که مبلمان و صندلی راحتی های شیک و باکیفیتی برای طلافروشی خود انتخاب می کنید، نشان می دهید که برای مشتریان خود ارزش قائل هستید. با داشتن بهترین مبلمان و چیدمان آنها در بخش های مناسب مغازه یا فروشگاه خود، از مشتریان دعوت می کنید تا پس از انتخاب طلا یا جواهرآلات موردنظر خود بر روی آنها نشسته و منتظر بمانند تا فرآیند خرید پشت سر گذاشته شود. این اتفاق، یک حرکت لاکچری خواهد بود و کلاس و شخصیت شما را افزایش خواهد داد.

توجه تؤام به امنیت و زیبایی از نکات مهم دکوراسیون داخلی طلافروشی است

توجه به انتخاب زیباترین و شیک ترین دکوراسیون سبب نشود که از توجه به امنیت غافل شوید. امنیت یک طلافروشی، بسیار مهم است. روش های مختلفی برای تأمین امنیت یک طلافروشی وجود دارند که اختلالی در زیبایی طلافروشی ایجاد نمی کنند. بنابراین با انتخاب برترین روش ها می توانید بر امنیت و زیبایی طلافروشی خود بیافزایید تا ضمن مجذوب نمودن مشتریان، از تأمین امنیت دارایی های خود اطمینان حاصل کنید.

تقسیم بندی مناسب فضا از نکات مهم دکوراسیون داخلی طلافروشی است

تقسیم بندی فضای داخلی، اثر قابل توجهی بر روی ظاهر طلافروشی یا جواهرفروشی دارد. اختصاص موقعیت مناسب برای ورودی مغازه، خروجی مغازه، قسمت حسابداری، قسمت استراحت کارکنان، بخش انتظار مشتریان و … باید با برنامه ریزی انجام شود.

خلاقیت را فراموش نکنید

با خلاقیت می توانید باعث خاص شدن طلافروشی یا جواهرفروشی خود شوید. به طور مثال می توانید یک یا چندین سرویس جواهر یا انگشتر خود را که نفیس تر و زیباتر از سایر موارد است را در بخش جداگانه ای که ویترین متفاوتی دارد، قرار دهید. لذا یک ویترین خاص و متفاوت از سایرین برای کارهای خاص خود، طراحی کنید. در ایده دیگر می توانید بخش ورودی طلافروشی را با استفاده از لوازم تزئینی، متفاوت طراحی کنید تا توجه مشتریان را بیشتر جلب کنید. ایده های بسیار زیاد دیگری وجود دارند که می توانند در خاص شدن و جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی طلافروشی شما مؤثر باشند. تنها کافیست که خلاقیت به خرج دهید و به نکات مهم دکوراسیون داخلی طلافروشی توجه داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + یازده =