نمایش مناسب محصولات در ویترین طلا فروشی

نمایش مناسب محصولات در ویترین طلا فروشی

در جلب مشتری علاوه بر جنس و مدل ویترین نمایش مناسب محصولات در ویترین طلا فروشی نیز بسیار مهم است . گاهی عابران برای خرید اجناس دیگری به بازار می آيند اما با دیدن ویترین طلا یک مغازه به اجناس آن مغازه علاقه مند شده و به خرید از آن واحد تجاری می پردازند .

ویترین هر مغازه ای اولین چیزی است که به چشم خریداران و یا حتی عابران می آید . در مراکز خرید طلا به دلیل یکسان بودن جنس محصولات ، ویترین بیشترین تاثیر را در جذب مشتری دارد . مقدم مانکن با تجربه در ساخت و طراحی ویترین طلا و جواهر فروشی آماده ی همکاری با فعالان در این حوزه می باشد .

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

انواع ویترین مناسب طلا فروشی

برای نمایش مناسب محصولات در ویترین طلا فروشی طراحی و ساخت ویترین مناسب با متراژ و محل واحد تجاری بسیار مهم است . حال به معرفی انواع ویترین می پردازیم تا شما با داشتن اطلاعات کلی اقدام به تغییر یا ساخت ویترین خود نمایید .

  • ویترین MDF : این مدل ویترین از جنس MDF بوده و به دلیل تنوع رنگ این متریال می توان تم های ساده و یا ترکیبی از آن را برای ساخت ویترین انتخاب کرد . این متریال در نمایش مناسب محصولات در ویترین طلا فروشی بسیار کاربردی و مفید است .

ویترین های MDF به دلیل مقاومت و ماندگاری زیاد برای واحد های تجاری کوچک مناسب هستند . این متریال به دلیل موجود بودن در رنگ های متنوع می تواند بهترین فضا سازی را برای شما به ارمغان آورد . با استفاده از ترکیب رنگ های مختلف این متریال می توان متراژ های کوچک را بسیار زیبا پارتیشن بندی کرد .

  • ویترین سنگی : سنگ از دیر باز در طراحی دکوراسیون داخلی عنصری ارزشمندی بوده است . ویترین های سنگی به دلیل قرار دادن دو عنصر طبیعی سنگ و طلا در کنار هم بسیار لوکس و شیک است و جلوه ی طلا را دو چندان می کند .

گرانی ویترین های سنگی ، به دلیل قیمت بالای سنگ های ساختمانی است و همین مسئله این نوع ویترین را برای واحد های واقع در مجتمع های تجاری لوکس بسیار مناسب می کند که باعث نمایش مناسب محصولات در ویترین طلا فروشی می شود و نظر عابران یا خریداران بیشتری را جلب می کند .

  • ویترین آینه ای : آینه یکی از آرامش بخش ترین متریال ها در طراحی دکوراسیون داخلی است . آینه به دلیل نشان دادن جلوه ی ظاهری محصولات در بسیاری از واحد های تجاری استفاده می شوند . طلا به دلیل جلوه و درخشندگی خود با قرار گرفتن در مقابل آینه جلوه خود را بیشتر نشان می دهد .

آینه علاوه بر استفاده در ویترین طلا فروشی باید در طراحی داخلی طلا فروشی نیز استفاده شود . طلا یک محصول تزئینی است پس دیدن آن در آینه باعث نشان دادن جلوه و زیبایی آن از نگاه دیگران برای خریدار می شود .

  • ویترین ترکیبی : در واحد های بزرگ و لوکس طلا فروشی در مجتمع های طلا از ترکیب عناصر سنگ ، آینه و MDF استفاده می شود تا در عین زیبایی از اثرات مثبت تمام عناصر نیز بهره مند شوند . با ترکیب درست این عناصر در کنار هم می توان یک واحد بسیار شیک و لوکس داشت .

برای نمایش مناسب محصولات در ویترین طلا فروشی باید از نظر کارشناسان در زمینه ی طراحی دکوراسیون داخلی واحد های تجاری علی الخصوص در واحد های طلا و جواهر فروشی استفاده کرد ، تا با بهترین متریال ها بتوان بهترین نتیجه ی ممکن را به دست آورد . مقدم مانکن با کارشناسان با تجربه ی خود آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است .

مقاله پیشنهادی: مانکن طلا و جواهرات

 

نور پردازی

نور پردازی از عناصر مهم در نمایش مناسب محصولات در ویترین طلا فروشی است . مغز و چشم انسان به صورت نا خودآگاه به سمت درخشش و نور جذب می شود و با نور پردازی مناسب شما می توانید درخشش و جلوه ی محصولات خود را بیشتر کنید و با این عمل نظر مشتریان بیشتری را به واحد خود جلب کنید .

بر خلاف عقیده ی بیشتر مردم که نور پردازی را هنر می دانند ، نور پردازی علم است و برای داشتن نور پردازی مناسب حتما باید از دانش کارشناسان خبره ی این زمینه استفاده شود . مقدم مانکن با همکاری کارشناسان ماهر در زمینه ی نور پردازی آماده ی یاری شما در داشتن بهترین ویترین ها است .

نمایش مناسب محصولات در ویترین طلا فروشی بستگی به نور پردازی شما دارد . نور پردازی باید متناسب با محصولاتتان باشد تا جلوه و زیبایی محصولاتتان چندین برابر شود و با جلب توجه بتوانند مشتریان را به داخل مغازه ی شما کشانده و آن ها را به خرید ترغیب کنند .

ابعاد ویترین

ابعاد ویترین در نمایش مناسب محصولات در ویترین طلا فروشی بسیار موثر است . اگر ویترین خیلی کوتاه و یا بلند باشد باعث کاهش جلوه ی محصولات می شود . اگر ویترین خیلی بلند باشد جزئیات و زیبایی کار پنهان می شود و اگر کوتاه باشد باعث خم شدن خریدار می شود و همین امر باعث خستگی و آزار خریدار می شود .

اولین امر در جذب مشتری احساس آرامش و راحتی شخص در واحد تجاری شماست . اگر مشتری در زمان مراجعه به واحد شما احساس راحتی کند زمان بیشتری را در مغازه ی شما سپری خواهد کرد و احتمال خرید آنان از شما بیشتر خواهد بود . با ایجاد محیطی مناسب و آرامش بخش امکان بازگشت مشتری خود را افزایش می دهید .

طلا و جواهر آلات محصولات لوکس و تزئینی هستند و به همین دلیل جذب نظر خریدار بسیار مهم است . با ساخت ویترین در ابعاد مناسب می توانید در جلب نظر خریداران موفق شوید ، ابعاد مناسب برای ارتفاع ویترین ، برای نمایش مناسب محصولات در ویترین طلا فروشی حدود ۸۰ تا ۹۰ سانتی متر از زمین است .

شیشه و ویترین

تا به حال به ویترین و نور پردازی پرداختیم ، اما مهم ترین نکته ای که در ویترین و طراحی فضای داخل واحد باید مورد توجه قرار بگیرد استفاده از شیشه ی مناسب و امن برای این امور است . در ساخت ویترین طلا فروشی از شیشه های ضد سرقت ، ضد گلوله و نشکن استفاده می شود .

با توجه به لزوم امنیت در جواهر و طلا فروشی ها استفاده از شیشه های امن و چند جداره استفاده می شود اما از آنجا که نمایش مناسب محصولات در ویترین طلا فروشی در میزان فروش و درآمد بسیار مهم است باید از شیشه های امن با شفافیت عالی استفاده کرد .

طلا و جواهر به دلیل ارزش زیاد آن ها نیاز به مکانی امن برای عرضه دارند . مقدم مانکن با تجربه ی سال ها در زمینه ی ساخت و تهیه ی ویترین طلا فروشی ها می تواند با بهترین و به صرفه ترین قیمت شما را در داشتن ویترینی امن و در عین حال شفاف و زیبا یاری کند .

رنگ ویترین

رنگ ویترین باعث نمایش مناسب محصولات در ویترین طلا فروشی می شود . در انتخاب رنگ ویترین باید بسیار دقت کرد تا بتوان جلوه و درخشش محصولات را بیشتر کرد . استفاده ی افراطی از رنگ طلایی و نقره ای در ویترین باعث کاهش زیبایی جواهرات می شود .

رنگ سفید باعث لوکس تر نشان داده شدن جواهرات می شود و رنگ سیاه درخشش محصولات را بیشتر می کند . اما قبل از انتخاب رنگ باید به متراژ و محیط اطراف واحد تجاری نیز دقت کرد و با توجه به رنگ انتخاب شده به نور پردازی مناسب ویترین پرداخت .

برای مشاوره و راهنمایی در زمینه ی انتخاب رنگ و نور پردازی ویترین می توانید با کارشناسان مجموعه مقدم مانکن تماس بگیرید تا این کارشناسان شما را به بهترین شیوه ی ممکن راهنمایی کنند . همیشه مشورت گرفتن از کارشناسان در هر زمینه ای باعث کسب موفقیت بیشتر در آن زمینه می شود .

قیمت تهیه ویترین طلا فروشی

برای موفقیت در زمینه ی فروش طلا و جواهرات علاوه بر داشتن دانش کافی در این زمینه ، داشتن ویترین مناسب برای نمایش مناسب محصولات در ویترین طلا فروشی در دکور طلا بسیار حائز اهمیت است . اولین مکان آشنایی مشتری با محصولات شما ویترین واحد شماست .

اگر شما بهترین محصولات را داشته باشید اما نتوانید آن را به درستی نمایش دهید ، نمی توانید نظر خریداران را جلب کنید بنابراین موفقیت زیادی کسب نخواهید کرد . مشتری ویترین را شما دیده و بر اساس آن در مورد محصولات داخل مغازه ی شما نتیجه گیری می کند .

برای نمایش مناسب محصولات در ویترین طلا فروشی باید بودجه مناسبی را در نظر گرفت تا بتوان به موفق بودن در این زمینه امیدوار بود . مجموعه مقدم مانکن سعی دارد با بهترین متریال و به صرفه ترین قیمت ممکن شما را در راه رسیدن به موفقیت همراهی کند .

کلام آخر

همانطور که می دانید طلا و جواهرات محصولاتی لوکس حساب می شوند و جزء محصولات ضروری زندگی نیستند بنابراین برای تشویق مردم برای خرید این محصولات باید زیبایی این محصولات را با استفاده از نمایش مناسب محصولات در ویترین طلا فروشی دو چندان کرد .

مجموعه مقدم مانکن با سال ها تجربه ی موفق در ساخت و اجرای ویترین و دکوراسیون داخلی طلا و جواهر فروشی ها می تواند شما را در دست یافتن به این امر یاری کند . کارشناسان ماهر و با تجربه ی این مجموعه نیز آماده ی ارائه ی مشاوره و راهنمایی به شما عزیزان هستند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − سه =