مقایسه ویترین طلا فروشی با ویترین دیگر محصولات ارزشمند

مقایسه ویترین طلا فروشی با ویترین دیگر محصولات ارزشمند

با مقایسه ویترین طلا فروشی با ویترین دیگر محصولات ارزشمند مانند نقره و سنگ های قیمتی به راحتی می توان دریافت که یکی از مهم‌ترین موئلفه ها برای معرفی محصولات و جلب نظر مشتریان استفاده از ویترینی مناسب است . یکی از مهم ترین عوامل در افزایش جلوه طلا فروشی ها ویترین جذاب آن ها است .

مقدم مانکن با بیش از 10 سال سابقه در تولید و طراحی ویترین و دکوراسیون طلا فروشی آماده ی خدمات رسانی به تمام طلا و جواهرفروشی ها در تمام نقاط ایران است . ویترین جذاب بیشترین تاثیر را در جذب مشتری و در نتیجه افزیش درآمد شما دارد .

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

ویترین شما تبلیغ شما است

با نگاهی کلی به مقایسه ویترین طلا فروشی با ویترین دیگر محصولات ارزشمند در می یابیم که ویترین طلا فروشی هر چقدر شیک و لوکس باشد نظر عابران و مشتریان بیشتری را به خود جلب می کند . گاهی در یک مرکز خرید طلا یک ویترین خاص باعث زیباتر نشان داده شدن طلا های آن مغازه در مقایسه با مغازه های ديگر می شود .

ویترین مغازه اولین نمادی است که نظر عابران را به خود جلب می‌کند . نظر عابران ممکن است بدون هیچ قصد قبلی فقط با مشاهده ی یک ویترین جذاب به صورت ناخود آگاه به سمت آن مغازه جلب شود و از آن مغازه خرید کند . پس بهترین تبلیغ برای محصولات شما ویترین شما است .

مقایسه ویترین طلا فروشی با ویترین دیگر محصولات ارزشمند نشان می دهد که ویترین طلا فروشی باید طوری طراحی شود که علاوه بر جلوه ی ویترین و محصولات تناسب درستی بین آن ها وجود داشته باشد . کارشناسان مقدم مانکن آماده ارائه ی مشاوره به شما عزیزان برای انتخاب ویترینی مناسب برای طلا فروشیتان هستند .

انواع ویترین

ابتدا در مقایسه ویترین طلا فروشی با ویترین دیگر محصولات ارزشمند باید با انواع آن آشنا شد ، در ادامه به معرفی انواع ویترین طلا فروشی می پردازیم :

  • ویترین طلا فروشی MDF : این مدل ویترین بیشتر برای طلا فروشی های کوچک و ساده استفاده می شود . MDF یکی از بهترین متریال ها برای ساخت ویترین طلا فروشی است . MDF به دلیل مقاومت خوب و ماندگاری بالا یکی از بهترین جنس ها برای ساخت ویترین است .

ویترین MDF برای تمام محصولات ارزشمند مناسب است و می توان با قیمتی مناسب به تهیه ی این ویترین برای مغازه ی خود پرداخت . مقایسه ویترین طلا فروشی با ویترین دیگر محصولات ارزشمند مانند نقره و سنگ های قیمتی نشان دهنده ی مناسب و به صرفه بودن آن است .

  • ویترین طلا فروشی آینه کاری : استفاده از آینه در طلا فروشی از دیر باز رواج داشته است . اکثر خریداران طلا دوست دارند قبل از خرید طلا جلوه و زیبایی محصول را در آینه ببینند بنابراین آینه از ملزومات طلا فروشی است .

مقایسه ویترین طلا فروشی با ویترین دیگر محصولات ارزشمند از گذشته تا حال تغییرات زیادی کرده است . امروزه از آینه کاری ویترین طلا فروشی برای افزایش جلوه ی محصولات و جلب نظر بیشتر مشتریان استفاده می شود .

  • ویترین طلا فروشی چوبی : چوب طبیعی ترین متریال برای ساخت ویترین است . چوب به دلیل تلقین حس طبیعت باعث ایجاد حس آرامش در افراد می شود و یکی از بهترین متریال ها برای استفاده در ساخت ویترین طلا فروشی ها است .

در ویترین های چوبی نور پردازی بسیار مهم است ، با یک نور پردازی درست می توان علاوه بر جلوه ی بیشتر زیبایی محصولات حس آرامش را در خریداران نیز ایجاد کرد و حس خوبی از خرید را به آن ها هدیه کرد .

  • ویترین طلا فروشی سنگ کاری : همانطور که می دانید بهترین راه برای ست کردن هر چیزی الهام گرفتن از طبیعت است . طلا آمیخته با سنگ از دل معدن ها بیرون کشیده می شود پس در کنار هم قرار دادن این دو عنصر طبیعی در کنار هم هارمونی طبیعت است .

مقایسه ویترین طلا فروشی با ویترین دیگر محصولات ارزشمند مانند نقره نشان دهنده ی آن است که ویترین طلا فروشی بیشترین تاثیر را در جذب نظر بانوان و دختران دارد و باید در ساخت آن به سلیقه ی بانوان بسیار دقت کرد .

  • ویترین تلفیقی : گاهی با تلفیق عناصر به عنصری زیبا دست پیدا می کنیم . با کنار هم قرار دادن مناسب سنگ و چوب در کنار هم می توانیم جلوه ای زیبا خلق کنیم . ویترین تلفیقی که از کنار هم قراردادن چوب ، سنگ و آینه به دست می آید جلوه ی طلا را چندین برابر کرده و درخشندگی خاصی به این محصول می دهد .

اینک می توان با مقایسه ویترین طلا فروشی با ویترین دیگر محصولات ارزشمند مانند سنگ های قیمتی به تاثیر متریال های مختلف در جلوه و زیبایی ویترین طلا فروشی پی برد . مقدم مانکن سعی دارد با استفاده از با کیفیت ترین متریال های موجود بهترین و زیبا ترین ویترین ممکن را برای شما تهیه کند .

مقاله پیشنهادی: مانکن طلا و جواهرات

 

نور پردازی ویترین طلا فروشی

نور پردازی یکی از مهم ترین اصول در طراحی و دکوراسیون مغازه و ویترین آن است . نور پردازی خوب و اصولی باعث بهتر نشان داده شدن محصولات داخل ویترین و مغازه می شوند . همانطور که انسان در روز اطراف خود را با جزئیات بیشتری می‌بیند نور بیشترین تاثیر را در جلب توجه عابران دارد .

نور پردازی در ویترین مغازه ی طلا و جواهر فروشی بیشترین تاثیر را دارد . در مقایسه ویترین طلا فروشی با ویترین دیگر محصولات ارزشمند همچون نقره نور پردازی در زیبا تر نشان داده شدن طلا نقش بیشتری دارد . طلا به دلیل داشتن برق و جلا خود درخشندگی دارد و با نور پردازی درست می توان این درخشندگی را دو چندان کرد .

رنگ ویترین طلا فروشی

با توجه به‌ مقایسه ویترین طلا فروشی با ویترین دیگر محصولات ارزشمند رنگ اصلی ترین و مهم ترین عنصر در ویترین طلا فروشی است . گاهی با انتخاب اشتباه رنگ تمام زیبایی طلا ازدست می رود و یا با رنگی مناسب زیبایی طلا چندین برابر می شود . در انتخاب رنگ ویترین باید به نوع و مدل محصولات خود دقت کنیم .

امروزه رنگ سفید در بسیاری از ویترین ها استفاده می شود ، رنگ سفید شاید درخشندگی طلا را کمتر نشان دهد اما به دلیل سادگی و در عین حال لوکس بودن آن جلوه ی طلا را بیشتر کرده و نظر مخاطب را به سمت خود جلب می کند . در اکثر مواقع همراه رنگ سفید رنگ نقره ای و یا طلایی استفاده می شود که در استفاده از این رنگ ها باید دقت کرد .

رنگ ها ی تیره بیشترین جلوه را به طلا می دهند ، همانطور که میدانید رنگ سبز یشمی و قرمز بیشترین استفاده را در جعبه های سرویس طلا دارند . اما در ساخت ویترین بیشتر از رنگ سیاه استفاده می شود که در حین ساده بودن درخشندگی و زیبایی طلا را چندین برابر می‌کند .

مقایسه ویترین طلا فروشی با ویترین دیگر محصولات ارزشمند بیانگر آن است که در انتخاب رنگ باید دقت کافی را داشت تا با استفاده ی بیش از حد از رنگ های طلایی و نقره ای جلوه ی محصولات را کم نکنیم . باید به خاطر داشت که کاربرد ویترین افزایش جلوه و زیبایی طلا است و نه بلعکس .

قیمت ویترین طلا فروشی

قیمت ویترین با توجه به متراژ مغازه و میزان متریال لازم برای تهیه ی ویترین متغیر است و همانطور که گفته شد در ساخت ویترین می توان از متریال های مختلف و یا حتی تلفیقی از آن ها استفاده کرد و همین امر باعث متغیر بودن قیمت می شود .

مقدم مانکن تولید کننده ویترین طلا فروشی سعی دارد با استفاده از بهترین متریال و با به صرفه ترین قیمت شما را در داشتن ویترینی جذاب و لوکس همراهی کند . شما می توانید برای آگاهی از قیمت و همچنین مشاوره برای انتخاب ویترینی مناسب برای طلا فروشی خود با مشاورین این مجموعه تماس بگیرید .

مقایسه ویترین طلا فروشی با ویترین دیگر محصولات ارزشمند نشان می‌دهد که یکی از عناصر مهم در این عرصه داشتن ویترینی زیبا و جذاب است . با داشتن ویترینی مناسب و لوکس می توانید با جذب مشتریان بیشتر به کسب و کار خود رونق دهید .

قیمت ویترین طلا فروشی

کلام آخر

با مقایسه ویترین طلا فروشی با ویترین دیگر محصولات ارزشمند می توان گفت که ویترین بیشترین تاثیر را در جلب مشتری دارد ، پس باید قبل از اقدام به ساخت ویترین با کارشناسان این حوزه مشورت کرد . مقدم مانکن با داشتن کارشناسان خبره در حوزه ی ساخت ویترین طلا فروشی می‌تواند شما را در این امر یاری کند .

مقدم مانکن با تجربه فراوان در تولید ساخت ویترین طلا و جواهر فروشی ها توانسته نظر بسیاری از فعالان این صنف را جلب کند . این مجموعه با ساخت ویترین های با کیفیت و لوکس با قیمتی مناسب و به صرفه سعی کرده همواره نظر مساعد مشتریان خود را کسب کند .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 18 =