مانکن جواهرات گردنبند

مانکن طلا گردنبند

طلافروشی یکی از زیباترین مکان‌هایی است که در بازار وجود دارد. برای بانوان طلافروشی بیش از هر مغازه‌ای در پاساژ جلب توجه می‌کند. در ادامه به بررسی مانکن طلا گردنبند می پردازیم با ما همراه باشید.

یک سری زیورآلات متعدد که در سایزها و ابعاد مختلف با نظم و ترتیب خاصی در کنار همدیگر قرار گرفته‌اند، فوق العاده خواهد بود.

در طلافروشی چیزی که باعث جذابیت بهتر طلا می‌شود وجود مانکن طلا است. تصور کنید، طلاها کاملاً بی نظم در کنار همدیگر قرار گرفته‌اند، قطعاً این طلافروشی دارای مشتری‌های زیادی نخواهد بود.

مانکن طلا نوعی دکوراتیو است که کاملاً کاربردی است، حضور آن در طلا فروشی بسیار مهم است. در میان جواهرات متعدد گردنبند فوق العاده و منحصر به فرد بوده و جذابیت آن بیش از سایر جواهرات است.

برای این که بتوان گردنبند‌های مختلف را به خوبی در معرض دید متقاضیان قرارداد، مانکن طلا گردنبند باید در تعداد متعدد در ویترین قرار گیرد. در ادامه این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

چرا باید از مانکن طلا گردنبد استفاده شود؟ 

مانکن طلا گردنبند همان گونه که ذکر شد، یکی از دکوراتیوهای بسیار مهم در هر طلا فروشی است، گردنبند‌ها در میان تعداد زیادی از جواهرات کاملا خاص و متمایز هستند، گردنبند از اجزای مختلفی تشکیل شده و در سایزهای متعدد ساخته شده است.

مانکن جواهرات گردنبند

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دکور طلا با ما همراه باشید.

می‌توان گردنبند‌ها را مانند یک زنجیر درون ویترین قرار داد، تا افراد آن‌ها را ببینند و پسندشان شود. بایستی به خوبی گردنبند و تمام اجزای آن در مقابل دید متقاضیان قرار بگیرد، تا افراد بتوانند به خوبی گردنبند مورد نظر خود را خریداری کنند.

خریداران طلا ابتدا ویترین را نگاه می‌کنند و سپس وارد طلافروشی می‌شوند. اگر شما نتوانید محصولات موجود در طلا فروشی را به خوبی در آن ویترین به نمایش بگذارید، نمی‌توانید توجه هیچ رهگذر و یا خریداری را جلب کنید، از این رو لازم بوده تا همیشه از مانکن طلا،  استفاده شود.

گردنبندها به راحتی در هر سایز و ابعادی که باشند، روی این استند خاص آویز خواهند شد.

 زمانی که شما گردنبند را بر گردن خود آویزان کنید و به روی آینه قرار گرفته و جلوه آن را مشاهده خواهید کرد. 

در واقع این کار را مانکن گردنبند برای شما انجام می‌دهد، شما می توانید در مقابل مانکن طلا گردنبند قرار بگیرید و جواهر نصب شده روی آن را به خوبی مورد ارزیابی قرار بدهید.

به نظر شما اگر این مانکن مخصوص نبود، چطور می‌توانستیم گردنبند طلا را به مخاطب و متقاضیان آن معرفی کنیم؟

قطعا بدون استفاده از آن کار آسانی نبوده و فضای بسیار زیادی نیز اشغال می‌شود.  یکی از متنوع‌ترین جواهرات در هر طلافروشی گردنبند است. اگر گردنبند ها بدون مانکن در کنار هم قرار بگیرند، فضای بسیار زیادی اشغال خواهد شد که البته امکان پذیر نیست. اما با وجود این مانکن ها میتوان ده‌ها گردنبند را در ویترین قرار داد و از فضای محدود نهایت استفاده را برد.

مانکن طلا گردنبد با استفاده از چه متریالی ساخته می شود؟ 

برای ساخت مانکن طلا گردنبند از متریال مختلف استفاده می‌شود، خوشبختانه این مانکن پتانسیل بسیار زیادی دارد و برای ساخت آن با محدودیت زیادی مواجه نیستیم.

کافیست ویترین چند طلافروشی را مورد بررسی قرار دهید، تا به خوبی انواع اقسام مانکن طلا را مشاهده کنید.

  • مانکن طلا گردنبند چرمی

این مانکن طلا با استفاده از چند متریال مختلف ساخته می‌شود، معمولاً از هر نوع ماده ای برای پایه مانکن استفاده می‌کنند و روی مانکن یک روکش چرمی زیبا نصب خواهد شد.

مانکن طلا گردنبند

در واقع مانکن طلا چرمی کاملاً با استفاده از چرم ساختن نشده است و ترکیبی از دو یا چند متریال متعدد است.

معمولا چرم مصنوعی برای ساخت این نوع مانکن طلا  مورد استفاده قرار می‌گیرد، این موضوع باعث شده تا قیمت نهایی این مانکن زیاد نباشد. 

  • مانکن طلا گردنبند چوبی

مانکن طلا چوبی کاملا با استفاده از چوب ساخته شده است، با استفاده از ابزار و دستگاه‌های مخصوص طرح و الگوی مانکن روی چوب پیاده شده و سپس با استفاده از روکش پارچه ای و یا چرمی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در بعضی از مواقع هیچ گونه روکشی روی متریال چوب قرار نگرفته و با استفاده از رنگ و لایه‌های محافظ این محصول دارای روکش خواهد شد.

مانکن طلا چوبی در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی وجود دارد که البته بر اساس نوع متریال چوبی که برای ساخت این مانکن مورد استفاده قرار گرفته است، قیمت آن متنوع می‌باشد.

  • مانکن طلا گردنبند یونولیت

یونولیت پتانسیل بسیار زیادی دارد و می‌توان آن را به هر شکل و طرح درآورد.

کارگاه‌های تولیدی بسیار زیادی از یونولیت برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند، یونولیت فشرده بهترین گزینه برای ساخت مانکن طلا گردنبند است.

این نوع مانکن در طرح و شکل‌های مختلف ساخته شده و با استفاده از پارچه و لایه‌های چرمی دارای روکش می‌شود و در بازار طلا فروشی به عنوان یک دکوراتیو و نظم دهنده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • مانکن طلا گردنبد پلاستیک

رزین پلاستیک و هر نوع متریال دیگری که می‌توان آن را در گروه پلاستیک قرارداد. برای ساخت مانکن طلا قابل استفاده هستند.

قالب گیری این متریال بسیار راحت بوده و به هر شکل و طرح خاصی در می‌آیند همچنین بهای تمام شده ساخت این محصول از نمونه‌های مشابه کمتر است و در بازار بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و به همین دلیل انواع مانکن طلا از جنس پلاستیک در بازار موجود است.

رنگ پذیری و همچنین شکل ظاهری خاصی که دارد نیاز به هیچ نوع پوششی نداشته و به راحتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. البته در بعضی از مواقع یک سری مانکن طلا گردنبند پلاستیکی نیز وجود داشته که پوشش‌های از پارچه مخمل و یا لایه‌های چربی روی آن قرار گرفته است.

سخن پایانی

مانکن طلا گردنبند یک استند و نگهدارنده فوق العاده زیبا برای نصب انواع گردنبند‌ها و سینه ریز‌های مختلف است. در بازار از این نوع مانکن برای نصب سرویس طلا و نیم ست طلا نیز استفاده می‌شود، طراحی این مانکن ها به نحوی بوده که می‌توان تمام یک گردنبند را روی آن قرار داد و به راحتی درون ویترین گذاشت.

با وجود این مانکن فوق العاده می‌توان چندین نوع گردنبند را در ویترین به نمایش گذاشت، بدون آن که فضای زیادی اشغال شود.

برای ساخت این محصول از متریال مختلفی استفاده می‌شود که همگی آن‌ها با قیمت‌های منصفانه و مناسبی تولید می‌شوند، از این رو شاهد قیمت بالایی برای مانکن طلا در بازار نیستیم. برای خرید بهترین و شیک ترین مانکن های طلا می توانید به وب سایت مقدم مانکن که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =