مانکن طلافروشی در کرمانشاه

خرید، قیمت و تولید مانکن طلا در کرمانشاه

یکی از بازارهای فروش طلا در کرمانشاه قرار دارد و در آن از انواع مانکن طلا استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید برای اینکه با خرید، قیمت و تولید مانکن طلا در کرمانشاه آشنا شوید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فرقی نمی‌کند که شما در یک شهر بزرگ زندگی کنید یا شهر کوچک، در هر جا که زندگی کنید  مغازه‌های جواهر فروشی توجه شما را به خود جلب می‌کنند .

مخصوصا اگر نزدیک  غروب باشد  این مغازه ها از دور نمایان می‌شوند گویی  به شما چشمک می‌زنند. داخل این مغازه‌ها مانکن‌های طلا فروشی‌ها را می‌بینید که در اندازه‌های مختلف در ویترین قرار دارند و زیبایی سرویس های طلا و جواهر را دوچندان به رخ می‌کشند.

خرید مانکن طلا در کرمانشاه

یک مغازه طلا فروشی باید بتواند به راحت مشتری برای مغازه جذب کند و آن را به مشتری دائمی تبدیل کند. برای این کار باید بتواند ویترین مغازه را طوری طراحی کند تا همه جواهرات داخل مغازه از پشت ویترین نمایان باشند و با استفاده از مانکن‌ها جواهرات بیشتری را به نمایش بگذارد طوری که مشتریانی به راحتی نتواند از کنار آنها عبور کند. می‌توان گفت ویترین طلا فروشی معرف برند است.

دکور طلا در کرمانشاه

مانکن طلافروشی در کرمانشاه در اندازه‌های مختلف تولید و به بازار  عرضه می‌شوند. این مانکن‌ها هستند که در پشت ویترین جلوه نمایی می‌کنند. موارد بکار رفته در طراحی این  مانکن‌ها خیلی مهم است و در زیبایی مانکن تاثیر بسزایی می‌گذارد.

قیمت مانکن طلا در کرمانشاه

قیمت مانکن‌های موجود در بازار یکسان نیست و هرکدام باتوجه به متریال بکار رفته متقاوت هستند. کیفیت مانکن حرف اول را در قیمت آن می‌زند. هر چه کیفیت بهتر باشد مسلما قیمت هم گران‌تر می‌شود.

استند جواهرات در واقع همان مانکن‌های طلا فروشی هستند که برای نمایش جواهرات استفاده می‌شوند مانکن طلافروشی در کرمانشاه در انواع زرینی، پلاستیکی، خاص موجود است که قیمت‌های متفاوت دارند. مانکن خاص نسبت به نوع‌های دیگر به خاطر مواد به کار رفته و ظرافتی که در طراحی دارد گران تر است.

تولید مانکن طلا در کرمانشاه

برای تولید مانکن نیاز به دستگاه‌های پیشرفته و به روز است تا بتواند به بهترین شکل ممکن مانکن را تولید و به دست خریدار برساند. مانکن‌ها با توجه به متریال به کار رفته دسته بندی متفاوتی دارند. متریالی که برای ساخت مانکن طلافروشی در کرمانشاه  استفاده می‌شود عبارتند از : شیشه، چوب، پلاستیک، چرم، یونولیت، و … است.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دکور طلا با ما همراه باشید.

معمولا مانکن در سه سایز تولید و عرضه  می‌شوند.

مانکن پلاستیکی:

مانکن پلاستیکی با توجه به قیمت مناسبی که دارد ، از پرفروش‌ترین مانکن  طلا در کرمانشاه است. روکشی که برای این مانکن  انتخاب می‌شود از جنس پارچه مخملی و چرم است. البته این  روکش می‌تواند به سفارش مشتری انجام شود.

مانکن طلا در کرمانشاه

برای ساختن این مانکن از دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌کنند. این مانکن‌ها در قاب‌های متعدد تولید می‌شود. مثلا قاب‌های صورتی که دارای روکش صورتی مخملی هستند نمونه اسپرت به شمار می‌آیند. اما قاب‌هایی که روکش چرم دارند مناسب مغازه‌هایی هستند که کالا‌های مجلسی می‎فروشند.

مانکن‌های پلاستیکی دارای تنوع سایز هستند . کیفیت خوب و طول عمر بالا از ویژگی‌های بارز این مانکن‌ها است. همچنین  ساخت مانکن طلا در کرمانشاه به راحتی و با سرعت بالا انجام می‌گیرد.

مانکن رزینی

مانکن رزینی قیمت بالاتری نسبت به مانکن پلاستیکی دارد برای همین تعداد کمتری از این مانکن‌ها را در مغازه‌های طلا فروشی می‌بینیم. جلوه زیبای این مانکن‌ها، می‌تواند نظر هر مشتری را  به خود جلب کند. این نوع مانکن از تنوع رنگ بالای برخوردار است. برای اینکه تنوع در ویترین مغازه خود ایجاد کنید این مانکن بهترین گزینه است تا بتوانید جلوه ویژه به ویترین مغازه خود دهید. چون این مانکن‌ها زیبایی خاصی دارند علاوه بر طلا فروشی می‌توان در گالری‌های شخصی نیز از آن‌ها استفاده کرد. مانکن زرینی به سفارش مشتری و به هر تعداد که تمایل داشته باشد ساخته می‌شود.

مانکن خاص

این مانکن گران ترین مانکن طلا در کرمانشاه است . روش ساخت این مانکن متفاوت است. جنس این مانکن ها از چوب یا سنگ است.  با توجه به قیمت بالای مانکن خاص بهتر است جواهراتی که در آن  از سنگ زمرد یا مروارید استفاده شده را برای این مانکن استفاده کنید. از این مانکن نیز می‌توان در گالری شخصی استفاده کرد.

مانکن طلافروشی در کرمانشاه

برای استفاده از این مانکن‌ها باید موقع سفارش آن متریالی که در نظر دارید را به  سازنده مانکن اعلام کنید. ساخت  مانکن طلا در کرمانشاه توسط گروه متخصص و مجرب  مجموعه مانکن مقدم انجام می‌گیرد.

یکی از مواردی که در تزئین یک طلا فروشی شیک و ویترین آن باید به آن توجه کرد، انتخاب متریال مناسب است. هرچه کیفیت متریال استفاده شده بیشتر باشد، ویترین‌ها نمای ظاهری بهتری خواهند داشت که قطعا در فروش بسیار موثر است.

اهمیت استفاده از مانکن طلا در کرمانشاه

همان طور که می‌دانید اگر در مغازه‌های طلا فروشی  مانکن وجود نداشته باشد. دکوراسیون مغازه کلا به هم می‌ریزد و دیگر جذابیتی برای مشتریان ندارد. این دکوراسیون مغازه طلا فروشی است که مشتری را برای خرید طلا ترغیب می‌کند.

با استفاده از مانکن‌ها  می‌توان طلا و جواهرات بیشتری را به نمایش گذاشت و یک نظم خاص به ویترین مغازه داد.

این مانکن طلا فروشی است که  ویترین را جذاب می‌کند و مشتری را به داخل مغازه تشویق می‌کند. می‌توان گفت وجود مانکن طلا در کرمانشاه از ملزومات طلا فروشی است. مانکن‌های طلا فروشی در انواع مختلف تولید و عرضه می‌شوند. مانند مانکن طلا گوشواره، مانکن طلای دستبند و…

نتیجه گیری

در این مقاله شما را با مانکن طلا در کرمانشاه آشنا کردیم و گفتیم که جنس مانکن‌ها متفاوت بوده و روی قیمت مانکن‌ها تاثیر می‌گذارد. درصورتی که قصد خرید مانکن طلا برای مغازه خود دارید می‌توانید از مجموعه مانکن مقدم که دارای 15 سال سابقه  دراین زمینه است خرید کنید. برای خرید مانکن‌ها  کافی است از طریق سایت مقدم مانکن اقدام نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + پنج =