دکور طلا در هرمزگان

خرید، قیمت و تولید مانکن طلا در هرمزگان

از مهمترین کارهای داخل مغازه طلا فروشی چیدمان مانکن ها در ویترین است. زیرا اولین جایی است که توجه مشتری را جلب می کند. برای اینکه با خرید، قیمت و تولید مانکن طلا در هرمزگان آشنا شوید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

وقتی از کنار مغازه های طلا فروشی گذر می کنیم زرق و برق جواهرات و مانکن های طلای داخل مغازه توجه ما را به خود جلب می‌کنند. اگر دقیق شویم می بینیم که مانکن های طلا انواع مختلفی دارند.

خرید مانکن طلا در هرمزگان

امروزه مانکن های طلا نقش اساسی در زیبایی و فروش طلا و جواهرات دارند. این مانکن های طلا هستند که به دکوراسیون مغازه شما جلوه خاصی می دهند.

دکور طلا در هرمزگان

پس باید در انتخاب طراحی دکوراسیون به متریال آن توجه کرد هرچقدر متریال به کار رفته بهتر باشد، ویترین شما زیبایی چشمگیری خواهد داشت.

تولید مانکن طلا در هرمزگان در اندازه های مختلف انجام شده و به بازار عرضه می شود.

این مانکن ها را می توان به سه دسته سایز کوچک برای گردنبند ومدال ، سایز متوسط بیشتر برای سرویس کامل و نیم ست ، سایز بزرگ برای سرویس های بلند و رولباسی که طاهر زیبا دارند تقسیم بندی کرد. مانکن های کوچک در واقع همان مانکن های نیم تنه هستند. مانکن های متوسط جزء مانکن های پرفروش هستند که ارتفاع 40 سانتی متری دارند.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دکور طلا با ما همراه باشید.

اصلی ترین موادی که در ساخته مانکن ها به کار می رود فایبرگلاس و پلاستیک است. مانکن های فایبرگلاس نسبت به مانکن های پلاستیکی گران قیمت هستند . ولی کیفیت چندان خوبی ندارند با آن که بسیار زیبا و چشمگیر هستند.

قیمت مانکن طلا در هرمزگان

قیمت مانکن ها با توجه به متریال آنها متفاوت است. چون استفاده از مواد خاص برای تولید مانکن های پلاستیکی هزینه زیادی را به همراه دارد، بنابراین نمی توان مانکن پلاستیکی با طرحی خاص برای مشتری تولید کرد. در حالی که مانکن زرینی را به سفارش مشتری حتی اگر تعداد کم باشد به راحتی تولید می کنند. ولی مانکن خاص را با توجه به اینکه مواد به کار رفته و روش تولید آن فرق می کند مسلما قیمت این مانکن متفاوت بوده و گران تر است. پس در هنگام خرید مانکن طلا در هرمزگان در نظر داشته باشید که قیمت آنها با توجه به متریال آنها متفاوت است.

مانکن طلا در هرمزگان

تولید مانکن طلا در هرمزگان

تولید مانکن طلا در هرمزگان در سه سایز مختلف انجام می گیرد که در ادامه بیشتر به معرفی آن ها می پردازیم.

-مانکن های پلاستیکی

-مانکن های زرینی

-مانکن های خاص

مانکن پلاستیکی

برای ساخت مانکن های پلاستیکی از قالب های مختلفی استفاده می شود این مانکن های تنوع زیادی دارند. ساخت مانکن پلاستیکی به راحتی و با سرعت بالا انجام می شود. بنابراین سرعت بالا برای تولید این مانکن ها یک مزیت به شمار می آید. تولید مانکن طلا در هرمزگان را می توان به سفارش مشتری روکش کرد. روکشی که برای این مانکن ها استفاده می شود از جنس پارچه مخملی یا چرمی است . جنس چرمی برای طلافروشانی که محصولات مجلسی و لوکسی می فروشند بسیار مناسب است.

مانکن پلاستیکی را می تواند به اشکال مختلف در همه ویترین ها استفاده کرد و می توان گفت به نوعی یک نوع آوری جدید به حساب می آیند. از ویژگی های بارز مانکن پلاستیکی به طول عمر بالا، تنوع بالا، قابلیت روکش با پارچه و مخمل اشاره کرد.

حال با توجه به ویژگی های که گفته شد می توان دلیل استفاده طلا فروشان از مانکن پلاستیکی را فهمید. نوع پلاستیکی مانکن طلا در هرمزگان از پرفروش ترین مانکن ها به شمار می آید.

مانکن طلا فروشی در هرمزگان

مانکن رزینی

مانکن رزینی طی سال های گذشته تونسته جایگاهی برای خود پیدا کند. این مانکن براق و درخشندگی خاصی دارد برای همین علاوه بر فروشگاه های طلا و جواهرات می توان برای تزئین ویترین، گالری های شخصی و… استفاده کرد. این مانکن تنوع خاصی به ویترین مغازه ها می دهد و قیمت بالاتری نسبت به مانکن های پلاستیکی دارد. در تولید مانکن طلا در هرمزگان از رنگ های متنوعی استفاده می شود و این مانکن ها تنوع بالایی دارند.

مانکن خاص

مانکن خاص از جنس سنگ و چوب است و قیمت بالاتری نسبت به دیگر مانکن ها دارد. روش تولید این مانکن ها نیز متقاوت است .

طلا فروشان برای اینکه در رقابت از رقبا عقب نمانند از این مانکن ها برای جذب مشتری استفاده می کنند . برای خرید این نوع مانکن باید به سازنده مانکن متریال مورد نظر را اعلام کنید تا مانکی مطابق میل و سلیقه خود را دریافت کنید. این نوع مانکن ها بیشتر برای طلا و جواهراتی که در طراحی آنها از اشیاء گران قیمت مثل زمرود یا مروارید به کار رفته استفاده می شود که ذوق و شوق مشتری برای خرید را چند برابر می کند. برای خرید مانکن طلا در هرمزگان باید وارد سایت مقدم مانکن شوید و درخواست خود را ثبت کنید.

چه سایز مانکی را باید برای ویترین مغازه انتخاب کرد؟

در قسمت بالا گفتیم که مانکن ها در سه سایز مختلف وجود دارند وقتی از هر سه سایز مانکن ها در ویترین مغازه استفاده کنید جلوه و زیبایی ویترین شما فوق العاده می شود. این ویترین است که مشتری را جذب مغازه شما می کند. در ویترین مغازه نور، درخشندگی حرف اول را می زند. پس هر چقدر ویترین زیباتر باشد به همان اندازه مشتریان شما هم بیشتر وکسب وکار شما رونق می گیرد.

پس باید درخرید مانکن طلا در هرمزگان هر سه سایز مانکن ها را در نظر بگیرید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم شما را خرید، قیمت و تولید مانکن طلا در هرمزگان آشنا کنیم تا دوستانی که می خواهند فروش خود را بالا ببرند بتوانند از این مانکن ها استفاده کنند . این مانکن ها توسط متخصصان تیم با تجربه مقدم مانکن تولید می شوند. در صورتی که قصد خریداری این مانکن های زیبا و براق را دارید می توانید از سایت مقدم مانکن بازدید کنید و خریدهای خود را انجام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =