خرید ، قیمت و تولید مانکن طلا در لرستان

مجموعه ما در زمینه تولید و ساخت انواع مانکن های طلا به صورت کاملا تخصصی اقدام نموده است ؛ اگر می‌خواهید با خرید، قیمت و تولید مانکن طلا در لرستان بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

طلا فروشی‌های یکی از لوکس‌ترین و محسور کننده‌ترین مغازه‌های بازار هستند که بخش قابل توجهی از ویترین آن‌ها را مانکن و استندهای طلا اشغال می‌کنند.

به عبارتی مانکن‌های طلا مهم‌ترین جز ویترین طلافروشی محسوب می‌شوند. ازاین‌رو باید در انتخاب آن‌ها بیشتر دقت نمود.  با پیشرفت تکنولوژِی تنوع مانکن‌های طلا نیز افزایش یافته و این مانکن‌ها با استفاده از متریال مختلفی توسط کارگاه‌های طراحی و ساخت مانکن تولید می‌شوند.

اما در این میان باید مانکنی را انتخاب نمود که مناسب، درخور و برازنده دکور مغازه طلا فروشی باشد.

تولید مانکن طلا در لرستان

به طور کلی تولید مانکن طلا در لرستان در سه مدل مانکنهای ایستا، نیمه ایستا و کف خواب انجام می‌شود که هر یک کاربردهای خاصی دارند. معمولا از مانکن های ایستا در ویترین اصلی و بیرونی مغازه و طبقات پشت سر طلا فروشی و دیوارکوب‌های مغازه استفاده می‌شوند. می‌توان گفت مانکن‌های ایستاده از پر کاربردترین مانکن‌های طلا هستند که تنوع طرح و رنگ بسیاری دارند، ازاین‌رو به راحتی می‌توان آن‌ها را متناسب با دکوراسیون مغازه سفارش دهید.

مانکن طلا فروشی در لرستان

مانکن‌های نیمه ایستا یا نیمه خوابیده نیز معمولا برای کف چین ویترین طلا فروشی در کنار مانکن‌های ایستاده و کف خواب مورد استفاده قرار می‌گیرند. از مانکن‌های کف خواب نه تنها در ویترین طلافروشی بلکه در فضای پیشخوان نیز می‌توان استفاده نمود و سرویس‌های طلا و جواهرات مغازه را با نمای بهتری در معرض دید مشتریان قرار داد.

در تولید مانکن طلا در لرستان جنس، ابعاد، سایز و مدل مانکن طلا بسیار حائز اهمیت است و تمامی این موارد در زیبایی ظاهری مانکن و جلوه ای که به طلا می‌دهند موثر هستند. بنابراین لازم است که حتما طراحی و ساخت مانکن‌های طلای مد نظر خود را به یک مجموعه حرفه‌ای و با تجربه بسپارید.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویترین طلا با ما همراه باشید.

قیمت مانکن طلا در لرستان

قیمت مانکن طلا در لرستان کاملا وابسته به اندازه مانکن و جنس متریالی است که در تولید آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا مانکن‌ها از نظر جنس به سه دسته پلاستیکی با روکش مخمل یا چرم، رزینی و خاص تقسیم بندی می‌شوند.

مانکن های پلاستیکی با توجه به مواد اولیه پلاستیکی که در تولید آن‌ها استفاده می‌شود دارای قیمت ارزان تری نسبت به سایر مانکن‌های طلا هستند. در نتیجه قیمت نهایی پایین تری دارند و در تیراژ بالا تولید می‌شوند. به طوری که در اکثر مغازه‌های طلا فروشی شاهد استفاده از آن‌ها هستیم.

اما اگر به فکر طراحی دکوراسیون یک مغازه لوکس جواهر فروشی هستید می‌توانید مانکن‌های رزینی و خاص را انتخاب کنید. البته با توجه به قیمت بالای مانکن‌های ریزنی سفارش آن‌ها در تیراژ بالا اصلا مقرون به صرفه نخواهد بود  و بهتر است در تعداد کم آن‌ها را تهیه نمایید.

به عبارتی امکان تزئین کل ویترین طلا فروشی با استفاده از مانکن‌های رزینی وجود ندارد. برخی از کارگاه‌هایی که به تولید مانکن طلا در لرستان مشغول هستند محصولات خود را با قیمت بالایی عرضه می‌کنند.

اما مجموعه مقدم مانکن که محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می‌کند جدیدترین مانکن‌های طلا را با کیفیتی عالی و قیمتی مقرون به صرفه تولید می‌کند، که می‌توانید با سپردن تولید مانکن طلا در لرستان به این مجموعه دکوراسیون مغازه خود را با قیمت پایین تری تکمیل نمایید.

خرید مانکن طلا در لرستان

خرید مانکن طلا در لرستان به یکی از دغدغه‌های افرادی که در صنف طلافروشی در این استان فعالیت دارند تبدیل شده است. زیرا همواره به دنبال جدیدترین و شیک‌ترین مانکن‌های طلا هستند تا بتوانند با چیدمان زیبای دکور ویترین طلا فروشی خود در بازار رقابت با سایر طلافروشان پیروز شوند و فروش خود را افزایش دهند.

با خرید یک الی دو مانکن رزینی یا مانکن ساخته شده از متریال خاصی مانند سنگ یا چوب در کنار مانکن‌های پلاستیکی می‌توان ویترینی خاص و متفاوت ایجاد نمود.

این موضوع می‌تواند بر میزان فروش مغازه نیز تاثیر داشته باشد. بنابراین در خرید مانکن‌های طلا لازم است که بیشتر دقت نمایید. برای خرید مانکن طلا در لرستان ما به شما گروه تولیدی مقدم مانکن را پیشنهاد می‌کنیم.

این مجموعه سابقه‌ای درخشان و طولانی در تولید انواع جعبه، مانکن طلافروشی، دکوراسیون طلا و جواهرات و … دارد و در این زمینه از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا  استفاده می‌کنند تا بتوانند متفاوت ترین مانکن‌های طلا و جواهر را به طلا و جواهرفروشان سراسر کشور ارائه دهند.

این مجموعه با حمایت مشتریان خود و تکیه بر خلاقیت کارشناسان و نیروهای متخصص خود توانسته محصولات خود را با هزینه ای بسیار مناسب ارائه می‌دهد.

بهترین رنگ مانکن طلا

رنگ مانکن طلا فروشی نیز بسیار اهمیت دارد و با توجه به نوع جنس مغازه اعم از طلا یا جواهر، طلای سفید یا طلای زرد و …  انتخاب می‌شود. به‌طورکلی رنگ مانکن‌های طلا فروشی را در دو تناژ کلی می‌توان تقسیم نمود.

رنگ‌های بسیار روشن بالای 50 درصد مانند سفید، صدفی، کرم، طوسی فیلی

رنگ‌های بالای 50 درصد تیره مانند سرمه ای، زرشکی، مشکی، قهوه ای و …

توجه داشته باشید که هرگز رنگ مانکن طلا را از رنگ‌های خورنده و محو کننده طلا و جواهرات مانند زرد و نخودی و همچنین  رنگ‌هایی مثل  سبز  وصورتی که خیلی خاص هستند و به خوبی در ویترین خود را نشان نمی‌دهند استفاده نکنید، زیرا باعث چشم زدگی در دید مشتری می شوند و توجه مشتریان به طلاهای مغازه کاهش می‌یابد.

سخن پایانی

سفارش تولید مانکن طلا در لرستان یکی از مهم‌ترین اقداماتی که است که شما به عنوان مالک طلافروشی در هنگام تغییر دکوراسیون مغازه و یا افتتاح آن انجام دهید.

با توجه به نکات و موارد ذکر شده، سبک دکوراسیون مغازه و ویترین طلافروشی و همچنین بودجه خود می‌توانید راحت تر در مورد انتخاب بهترین مانکن‌های طلا تصمیم گیری نمایید. علاوه بر این مجموعه مقدم مانکن نیز همواره در کنار شماست تا بتوانید مانکن‌های مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنید و کسب و کار خود را رونق دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + چهارده =