طراحی ویترین طلا فروشی با تمرکز بر بازاریابی

طراحی ویترین طلا فروشی با تمرکز بر بازاریابی

طراحی ویترین طلا فروشی با تمرکز بر بازاریابی موضوع اصلی این مقاله است . اگر به دنبال راهی متفاوت ، منحصر به فرد و ارزان برای رونق کسب و کار خود هستید ، در این مقاله با ما همراه شوید . انتخاب ویترین می تواند برای دکوراسیون طلافروشی بسیار مهم باشد.

برای سفارش انواع ویترین طلا با ما در ارتباط باشید.

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

اهمیت طراحی ویترین طلا فروشی با تمرکز بر بازاریابی

ویترین‌های طلافروشی مکانی هستند که در آن محصولات شاخص فروشگاه شما به نمایش گذاشته می‌شود و جذب مشتری به طور کلی به نحوه تزئین ان بستگی دارد .

ویترین اولین نقطه تماس مشتری با طلا فروشی شماست. در اینجا منظور ما مجموعه ، تبلیغات ، پیشنهادات ویژه به زبانی که برای مخاطبان شما قابل درک است ، می‌باشد .

طراحی ویترین طلا فروشی با تمرکز بر بازاریابی یک پلتفرم تبلیغاتی رایگان و مکانی است که شخصی که هنوز داخل مغازه شما نشده با یک برداشت کلی وارد فروشگاه شما می‌شود و تصمیم به خرید یک محصول را می‌گیرند .

به بیان دیگر ویترین طلافروشی مانند هر ابزار دیگری یک ابزار ارتباطی می‌باشد ! این ویترین است که مشتریان را جذب و تشویق می‌کند تا وارد فروشگاه شما شوند . در اینجا چند تکنیک ساده وجود دارد که به شما کمک می‌کند بازاریابی خود را بهینه کنید و در نتیجه فروش خود را توسعه دهید .

 در طراحی ویترین به اغواگری و ثبات فکر کنید

ویترین شما تصویر کلی طلافروشی شماست و در فرآیند خرید نقش کلیدی ایفا می‌کند . بنابراین باید آن را جذاب کنید و محیطی منسجم بین تصویری که ارائه شده و فضای داخلی داشته باشید .

در نگاه اول ، مشتریان آینده شما باید بتوانند هدف شما را شناسایی کنند ، تفاوت آن را با سایر فروشگاه‌ها درک کنند و از خود بپرسند چرا باید وارد فروشگاه شما شوند . محصولات خود را به درستی به نمایش بگذارید تا مردم را تشویق به ورود کنید .

مشتریان برای مدت کوتاهی در مقابل ویترین شما می‌مانند ، بنابراین شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا تأثیر بصری قدرتمندی ایجاد کنید تا توجه آنها را به خود جلب کنید. طراحی ویترین طلا فروشی با تمرکز بر بازاریابی به بیان ساده یک دعوتنامه برای مشتریان شماست .

مقاله پیشنهادی: مانکن طلا و جواهرات

 محصولات را برای برجسته کردن انتخاب کنید

در طراحی ویترین نیازی به نمایش دادن کل محصولات طلافروشی نیست ! با چیدن بیش از حد محصولات درون ویترین آن را شلوغ می‌کنید و مشتریان گیج و سرد گم می‌شوند ، پس در ویترین فقط از محصولات شاخص استفاده کنید .

ویترین نباید دید داخلی فروشگاه را مسدود کند ، بلکه برعکس ، عمق آن را نشان می‌دهد . در حال حاضر استفاده از ویترین‌های ساده و ظریف طرفداران بیشتری دارد ، شما نباید چشم مشتریان را خسته کنید ، برعکس به آنها کمک کنید تا طلای مورد نظر خود را در ویترین پیدا کنند .

برای طراحی ویترین طلا فروشی با تمرکز بر بازاریابی محصولات را بر اساس اهمیت و سایز پلکانی بچینید تا توجه مشتریان را به خود جلب کنید .

رنگ ویترین طلافروشی

رنگ‌ها نیز همانند سایر المان‌های درون فروشگاه حس شخصی به فروشگاه شما می‌دهند و دست شما را برای چیدمان و طراحی باز می‌کنند ، با این حال باید زیاده روی نکنید !

قانون طراحی ویترین فروشی با تمرکز بر بازاریابی این است که از بیش از سه رنگ در یک ویترین استفاده نکنید و از رنگ‌های با طیف کم و متوسط و تند در تناسب با هم و به درستی استفاده کنید . اینکه کدام رنگ را در اولویت قرار دهید ، به محصولات شما و پیامی که می‌خواهید منتقل کنید بستگی دارد .

نورپردازی ویترین

نورپردازی همچنین به برجسته کردن محصولات شما در ویترین کمک می‌کند و می‌تواند فروش را تا 20٪ افزایش دهد . نور سفید که از بالا می‌آید ، دکور را کم اهمیت می‌کند ، در حالی که اگر از پایین و در زاویه 45 درجه بتابد ، طلا‌ها را ارتقا می‌دهد .

محصولات باید به طور غیرمستقیم بدون خیره کردن مشتریان نورپردازی شوند . یک ویترین روشن نظر را به خود جلب می‌کند و برخلاف تصور عموم ، در طول روز یک ویترین باید بیشترین نور را داشته باشد .

البته در نورپردازی زیادی اغراق نکنید ، به یاد داشته باشید که محصولات همچنان مرکز جذب ویترین هستند ! با رعایت اصول درست نورپردازی طراحی ویترین طلا فروشی با تمرکز بر بازاریابی را به راحتی انجام می‌دهید .

 تغییر چیدمان ویترین به طور دوره‌ای

بازاریابان به مدیران فروشگاه‌ها توصیه می‌کنند که دکوراسیون خود را به طور مرتب تغییر دهند ؛ زیرا طلافروشی‌هایی که دکور یکسانی را در طول سال ارائه می‌دهند توجه رهگذران را به خود جلب نمی‌کنند .

ویترین‌هایی که از فصلی به فصل دیگر تغییر نمی‌کنند ، به یک منظره ثابت تبدیل نمی‌شوند و دیگر رهگذران را جذب نمی‌کنند . یکی از راه‌های ساده طراحی ویترین طلا فروشی ، تغییر آن متناسب با رویدادهای تقویم است .

با تغییر مرتب دکوراسیون ، تصویری از پویایی را منعکس می‌کنید و ویترین شما براي رهگذران همیشه جذاب و جدید است . گاهی اوقات چند عنصر تزئینی برای ایجاد یک دکوراسیون متناسب با رویداد‌ها کافی است .

مشتریان از ویترین‌هایی متناسب با فصل و رویداد بسیار استقبال می‌کنند و به سادگی طراحی ویترین طلا با تمرکز بر بازاریابی را انجام دهید .

در پایان

این مقاله توسط گروه تولید مقدم مانکن سازنده مانکن‌های طلا گردآوری شده است ، هدف از این مقاله کمک به شما طراحی ویترین طلا فروشی با تمرکز بر بازاریابی برای ارتقا کسب و کار شما بوده است . اگر هر گونه سوالی در مورد طراحی ویترین طلا فروشی دارید یا قصد خریداری عناصر تزئینی یا نگهداری ویترین طلا فروشی را دارید از کارشناسان سایت مقدم مانکن کمک بگیرید .

اگر برای طراحی ویترین طلافروشی نیاز به ابزاری مانند مانکن‌های طلا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف دارید ، به فروشگاه آنلاین مقدم مانکن مراجعه کنید و این محصولات را به صورت عمده و تکی با قیمت مناسب خریداری کنید ، تیم فروش این گروه تولید این محصولات را برای شما در اسرع وقت به سراسر ایران عرضه و ارسال می‌دارد .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =