شیشه ضد گلوله

شیشه ضد گلوله

شیشه ضد گلوله و طلا فروشی با همدیگر پیوند محکمی برقرار نموده اند و جداسازی آنها از همدیگر کاری خلاف عقل و منطق است .

قطعاً در یک طلافروشی بیشتر از بسیاری از معادن طلا فلز گران‌بها وجود دارد ، همین امر باعث شده تا همیشه در معرض دزدی ، سرقت و اتفاقات ناگوار باشد برای همین ملزم به رعایت نکات ایمنی بسیار زیادی برای این مراکز هستیم ، تا احتمال بروز چنین اتفاقاتی تا حد زیادی کاهش یابد . در این مقاله با ما همراه شوید ، نحوه اجرای یک ویترین فوق‌العاده را با رعایت امنیت کامل شرح دهیم .

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

مزیت شیشه ضد گلوله برای طلا فروشی

استفاده از شیشه ضد گلوله مزایای بسیار زیادی برای طلا فروشی دارد ، هنگامی که سارقان خواهان دزدی و سرقت از طلافروشی هستند ، با استفاده از چوب و یا سنگ به طلافروشی حمله نمی کنند ، حتماً و حتماً سرقت مسلحانه بوده که به واسطه آن با ایجاد وحشت و همچنین کنترل کارمندان طلافروشی به هدف خود می رسند .

طلافروشی جاییست که بایستی انواع جواهرات را در معرض دیده رهگذران و خریداران قرار داد ، اما به نمایش گذاشتن جواهرات با استفاده از دیوارهای آهنی امکان پذیر نخواهد بود . همه ویترین های طلا فروشی با استفاده از شیشه طراحی می شوند ، شیشه هایی که به سادگی می شکند و با یک ضربه ساده از پا در می آیند .

به هیچ عنوان گزینه‌ای مناسب برای طلافروشی نخواهد بود ، چرا که امنیت با استفاده از آنها هیچ معنایی نخواهد داشت . در حال حاضر شاهد تولید محصولات فوق العاده ای تحت عنوان شیشه ضد گلوله هستیم که با استفاده از آن ها می توان یک ویترین شیک و جذاب داشت و صد البته از امنیت کامل بهره مند شد .

این شیشه ها قطر زیادی دارند و امکان نفوذ گلوله در آنها وجود نخواهد داشت و حتی سرعت و فشار یک گلوله نمی تواند سبب شکستگی و بروز آسیب در شیشه شود ، بدین ترتیب و امنیت کاملاً برقرار شده است و در کنار آن می توانیم به بهترین شکل ممکن جیسون طلافروشی را احداث کنیم ‌. از این رو استفاده از چنین محصولی جزو واجبات یک طلافروشی است .

چگونه شیشه ضد گلوله از طلا فروشی محافظت می کند ؟

این شیشه همانطور که به آن اشاره کردیم ، خطر بیشتری داشته و از چندین لایه تشکیل شده است ‌ هر کدام از این لایه ها با بهره مندی از متریال خاص تولید می‌شوند که در مقابل فشار و ضربه عکس العمل متفاوتی را از خود نشان می دهد .

زمانی که یک شی تیز و پرقدرت مانند گلوله به این محصول و شیشه برخورد می کند ، ما بین سه و چهار لایه از شیشه تنها سطح آن درگیر شده و پلاستیکی موجود در این محصول فشار و ضربه ناشی از گلوله را خنثی می کند و مانع از انتقال این فشار به لایه های بعدی خواهد شد .

همین موضوع باعث شده تا شیشه ضد گلوله از طلافروشی محافظت کند ، برای تمامی مناطقی که نیازمند ایجاد امنیت هستیم این شیشه کاربرد داشته و می توان آن را مورد استفاده قرار داد . البته لازم به ذکر است که امنیت کامل تنها با استفاده از شیشه های ضد گلوله در طلافروشی تامین نخواهد شد و لازم بوده تا به سراغ سایر نکات امنیتی نیز برویم .

مقاله پیشنهادی: مانکن طلا و جواهرات

 

استفاده از شیشه ضد گلوله در فضای داخلی طلا فروشی

لازم به ذکر است که تنها برای ساخت ویترین طلا فروشی ملزم به استفاده از شیشه ضد گلوله نیستیم ، فضای داخلی طلافروشی و دکوراسیون آن تا حد زیادی به استفاده از شیشه وابسته است و ملزم به بهره مندی از این محصول برای به نمایش گذاشتن انواع جواهرات هستیم .‌

اما قطعاً شیشه های معمولی و ساده گزینه مناسبی نیستند و بهره‌مندی از آنها می‌تواند امنیت طلافروشی را به خطر بیندازد ، از این رو به راحتی می توان از انواع شیشه های ضد گلوله در فضای داخلی طلافروشی استفاده کرد و دکوراسیون را با استفاده از این محصول تغییر داد .

خوشبختانه با بهره‌مندی از تجهیزات و ابزارآلات ویژه امکان ایجاد برش روی شیشه وجود داشته و می توان در ابعاد مختلف از آن استفاده کرد . البته بعضی از کمپانی های سازنده این شیشه را در اندازه های مختلفی تولید کرده و به بازار ارائه می نمایند .

استفاده از شیشه ضد گلوله به عنوان درب طلا فروشی

درب طلا فروشی یکی دیگر از آیتم های مهم بوده که بایستی به خوبی به آن پرداخته شود . در بسیاری از مراکز ارائه دهنده جواهرات و طلا در های شیشه ای استفاده می شود ، این این درب ها جذابیت خاصی دارند و سبب زیباتر شدن طلا فروشی می شوند .

استفاده از شیشه های ساده گزینه مناسبی برای طلا فروشی خواهد بود ، چنان که به سادگی آسیب می بیند و امنیت را حذف خواهد کرد . از همین رو لازم بوده تا به سراغ شیشه ضد گلوله به عنوان درب طلافروشی برویم . خوشبختانه امکان استفاده از این محصول برای تولید درب وجود داشته و به سادگی از یک دکوراسیون زیبا شیک مدرن و کامل ایمن بهره‌مند خواهیم شد ‌.

قیمت شیشه ضد گلوله

شیشه ضد گلوله توسط کمپانی های مختلفی تولید شده و راهی بازار مصرف شده است ، به همین دلیل قیمت آنها متفاوت می باشد . اما در مقایسه با سایر شیشه ها این محصول قیمت به شدت بالاتری داشته و نمی توان شیشه های ضد گلوله را در گروه محصولات ارزان قیمت قرارداد .

نکته قابل تامل در خصوص این محصول بسیار بالایی داشته و پس از گذشت سالیان استفاده از قدرت آن در مقابل ضربات شدید مثل شلیک گلوله کاسته نخواهد شد .

خوشبختانه امکان تهیه این کالا به صورت اصل و اورجینال و با کیفیت بسیار بالا قیمت مناسب در بازار ایران وجود دارد مجموعه مقدم مانکن که طراحی دکوراسیون طلا فروشی را نیز به عهده دارد شیشه ضد گلوله با کیفیتی را برای انواع طلافروشی ها استفاده می نمایند .

کلام آخر

شیشه ضد گلوله از جمله محصولاتی است که بایستی حتما در دکور طلا فروشی ها مورد استفاده قرار بگیرد و امنیت این مرکز به واسطه شیشه افزایش یابد .

مقدم مانکن که در رابطه با مانکن های طلا و طراحی دکوراسیون طلا فروشی فعالیت می کند ، بهره مندی از بهترین شیشه های ضد گلوله ویترین های متعدد را احداث خواهد نمود و تمامی نکات برای بهره مندی از یک ویترین طلافروشی ایمن رعایت می شود .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − چهار =