راه‌اندازی طلافروشی در دبی

راه‌اندازی طلافروشی در دبی

راه‌اندازی طلافروشی در دبی به برنامه ریزی بسیار جامع و امکانات مختلفی نیاز دارد که در این مقاله به توضیحات آن می پردازیم.

طلافروشی همانند سایر مشاغل و کسب و کارها، سختی ها و آسانی های مختلفی دارد که باید پیش از راه اندازی این کسب و کار به آن توجه داشت. اخیراً به تأسیس و راه اندازی جواهرفروشی در شهر دبی، تمایل زیادی نشان داده شده است و افراد زیادی سودای راه اندازی جواهرفروشی در این شهر را در سر دارند.

شهر دبی، پایتخت و مهمترین شهر کشور امارات متحده عربی می باشد که پذیرای مهاجران زیادی در سال های اخیر بوده است. این شهر مدرن، مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف قرار گرفته است.

مزایای راه‌اندازی طلافروشی در دبی

دلایل انتخاب شهر دبی برای راه اندازی جواهرفروشی

راه‌اندازی طلافروشی در دبی ، یکی از روش های سرمایه گذاری در این شهر است. امارات متحده عربی با اقتصادی بسیار خوب و چشم انداز سرمایه گذاری، بستر مناسبی برای انواع روش های سرمایه گذاری می باشد.

دلایل انتخاب دبی برای راه اندازی کسب و کارهای مختلف مانند جواهرفروشی شامل سیاست های آینده نگر، مشوق های مالیاتی، چارچوب قانونی مشخص و … است که دبی را از هر جهت برای سرمایه گذاری عالی کرده است.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دکور طلا و جواهر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

امکانات موردنیاز و اولیه برای تأسیس جواهرفروشی

راه‌اندازی طلافروشی در دبی به امکانات گوناگونی نیاز دارد که برخی از آنها شامل المان های موردنیاز برای دکور طلا، ترازوهای وزن طلا، ماشین حساب مخصوص، دزدگیر، گاوصندوق، سنسورهای امنیتی، دوربین مدار بسته، شیشه های ضدسرقت، پدال های دزدگیر، دستگاه مه ساز دزدگیر و … می باشد. انواع المان هایی که برای طلافروشی موردنیاز است شامل المان های دکوری، المان های امنیتی، المان کاربردی و … می باشد.

مزایای راه‌اندازی طلافروشی در دبی

  • تقاضای بسیار بالا برای خرید طلا و جواهر در دبی سبب می شود که هیچگاه با مشکل کمبود مشتری مواجه نشوید.
  • سکونت بسیاری از ثروتمندان و افراد مرفه در دبی باعث می شود که طلا و جواهرات گرانبها در دبی به خوبی فروخته شوند.
  • امنیت این شهر برای راه اندازی جواهرفروشی بسیار بالا است. با قوانینی که دولت محلی وضع نموده است، امنیت بسیار خوبی ایجاد شده است.
  • از مزایای راه‌اندازی طلافروشی در دبی این است که پتانسیل دبی برای رشد کسب و کار بسیار بالا است و این مسئله موجب شکوفایی صنعت طلا و جواهرات در دبی می شود.
  • دبی از مناطق آزاد است و همانطور که می دانید مالکیت 100 درصدی برای حرفه طلا و جواهرفروشی در مناطق آزاد وجود دارد.
  • هیچگونه مالیات ارزش افزوده ای برای فروش جواهرات در دبی مشخص نشده است و این مسئله، مزایای مالیاتی تأسیس جواهرفروشی در دبی را نشان می دهد.

شرایط موردنیاز برای راه‌اندازی طلافروشی در دبی

برای راه اندازی جواهرفروشی در این شهر، دو گزینه پیش روی شما است که شامل خرده فروشی و عمده فروشی می باشد. برای فعالیت در هر یک از این زمینه ها، شرایط بسیار خوبی وجود دارد و اخذ مجوزات لازم، بسیار آسان می باشد.

گزینه دیگری که پیش روی شما است وارات و صادرات فلزات گرانبها می باشد. برای فروش جواهرات آماده باید آیتم های بازرسی را از سوی دفتر طلا پشت سر گذاشته شود. برای واردات و صادرات طلا و جواهر و فلزات گرانبها در این شهر باید شرکت مربوطه دارای شماره کد گمرکی باشد. دریافت مجوزات لازم برای راه اندازی هر یک از حرفه های مذکور باید به صورت قانونی انجام شود و الزامات کار دقیقاً انجام شود. دست اندازهای خاصی برای دریافت مجوزات پیش روی شما قرار نخواهد داشت و شما می توانید به آسانی به دریافت مجوزات لازم اقدام فرمایید.

مزایای راه‌اندازی طلافروشی در دبی

مراحل تأسیس طلافروشی در دبی

مراحل راه‌اندازی طلافروشی در دبی با توجه به حوزه کاری موردنظر متفاوت است. در مجموع روند کاری به صورت زیر است:

-منطقه آزاد DMCC، مرکز چند کالای دبی در گستره قضایی منطقه آزاد می باشد. این کل زنجیره، ارائه دهنده ارزش طلا از تحقیق و توسعه تا تجارت کالاهای جواهرات نهایی می باشد.

پروسه راه اندازی یک شرکت در منطقه آزاد به صورت زیر است:

  • زمانی که DMCC به انجام بررسی اولیه اقدام نمود، تحویل مدارک برای ثبت شرکت ظرف بازه زمانی یک ما و نیم ضرورت دارد.

این موارد دربردارنده کپی پاسپورت، گواهی اقامت، گواهی NOC و … می باشد.

  • آیتم پایانی صدور مجوز شرکت می باشد که نیازمند تحویل قرارداد اجاره می باشد.

در ادامه انجام اقدامات لازم برای راه‌اندازی طلافروشی در دبی می توان مجوز تجارت خود را اخذ نموده و تجارت طلا را در منطقه آزاد DMCC یا خارج از کشور شروع کنید. دو گزینه پیش روی شما می باشد:

گالری پارک طلا و الماس دبی: در صورتیکه می خواهید به صورت سنتی عرضه کننده طلا و جواهرات نباشید، می توانید یک گالری پارک طلا و الماس دبی را راه اندازی کنید.

سرزمین اصلی دبی: تجارت طلا در سرزمین اصلی دبی کاملاً متأثر از بازار معروف طلا می باشد.

آشنایی با بازار طلا دبی

حال که با مزایا و مراحل راه‌اندازی طلافروشی در دبی آشنا شدیم، به منظور آشنایی بیشتر افراد علاقمند به تأسیس جواهرفروشی در دبی، توضیحاتی درباره بازار طلا دبی ارائه می دهیم. بازار طلا دبی، از مطرح ترین بازارهای دنیا است. این بازار با عنوان “سوق طلا” در بین مردم و توریست ها مطرح است. این بازار به بازار طلای ایران، شباهت زیادی دارد.

از ویژگی های مغازه ها و فروشگاه های موجود در این بازار می توان به ویترین های شلوغ و پر طلا و جواهرات براق و زرد، النگوها و زنجیرهای بلند و انواع سنگ های گران بها اشاره نمود. سوق طلا از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دبی می باشد.

اگر قصد راه‌اندازی طلافروشی در دبی را دارید، حتماً سری به این بازار بزنید. رقابت در این بازار به اندازه ای داغ است که برخی از طلافروشان برای جذب مشتری، تخفیف های بسیار خوبی را به مشتریان ارائه می دهند. نحوه پرداخت وجه به فروشندگان به روش های مختلفی مانند ارائه پول نقد، کشیدن کارت اعتباری، ارائه حواله بانکی و … انجام می شود. دبی از هر نظر برای تأسیس طلافروشی مناسب است و قطعاً راه اندازی این حرفه در این شهر، سودآوری زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 6 =