استند جواهرات مانکن

استند جواهرات مانکن یکی از راه ها برای دیده شدن محصولات شما در فروشگاه است که برای فروش بیشتر به شما کمک خواهد کرد. از این رو مقدم مانکن محصولاتی را برای فروش قرار داده است که در راستای خواست شما است. از این رو خالی از لطف نیست که به فروشگاه آن سری بزنید.

جهت کسب مشاوره رایگان درباره گاوصندوق آسانسوری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

از آن جایی که استفاده از استندها تنها برای فروشندگان طلا کاربرد ندارد، افرادی که از جواهرات استفاده می کنند هم می بایست از استند مناسب برای نگهداری جواهرات خود استفاده نمایند. از این رو در این مطلب استندهای مختلف را هم برای خریداران و هم برای فروشندگان معرفی خواهیم کرد. شما با ایده گرفتن از آن ها به راحتی می توانید از جواهرات خود محافظت کنید و یا آن ها را در معرض دید بهتر بگذارید.

مناسب ترین روش نگهداری از جواهرات

جعبه‌های جواهرات طوری طراحی شده‌اند که تمام جواهرات شما را ایمن نگه می‌دارند، دسته‌بندی می‌کنند و وقتی به دنبال لوازم جانبی هستید به راحتی پیدا می‌شوند.  آنها جواهرات شما را “عاری از گرد و غبار، قابل مشاهده و ایمن” نگه می دارند. آنها همچنین به اندازه کافی شیک هستند که می توانند در معرض نمایش قرار گیرند یا می توانند به طور مرتب در کمد، کشو یا حتی زیر تخت شما نگهداری شوند. در صورتی که شما از استند جواهرات مانکن برای نگهداری جواهرات استفاده کنید خواهید دید که آ« ها مرتب و سالم می مانند و شما مجبور نیسیتید برای پدا کردن و مدیریت ها ساعت ها زمان بگذارید.

استند جواهرات مانکن

قفل گشواره خود را در جایی امن نگهدارید

عادت کردن به انداختن حلقه‌ها، گردن‌بندها و گوشواره‌های روزمره‌تان در میز خواب کنار تختتان آسان است. اما این عادت می تواند منجر به گره خوردن گردنبند یا گم شدن گوشواره در نیمه شب شود. درعوض، بهتر است که همه چیز را روی میز خواب یا روی پیشخوان حمام خود قرار دهید تا مطمئن شوید که جواهراتتان تا صبح روز بعد ایمن هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ویترین طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جواهرات را بخش بندی کنید

برای اینکه بتوانید به شکلی صحیح از جواهرات خود استفاده کنید لازم است آن ها را تقسیم کنید و هر یک را در مکانی ویژه نگهداری کنید. از این رو بهتر است مکانی را برای گردنبند، مکانی برای گشواره و به همین تریتیب برای هر یک از جواهرات خود حدا کننده ای ویژه در نظر بگیرید. در این حالت جواهرات شما به بهترین شکل جمع آوری و محافظت خواهند شد. در صورتی که مکانی مانند کشو برای آن ها در نظر گرفته اید لازم است از نظم دهنده کشو استفاده کنید تا دسترسی برای شما ساده تر شود.

باز شدن گره گردنبند

با استفاده از موچین یا سنجاق ایمنی سعی کنید گره های ریز گردنبند خود را باز کنید. بعد از آن برای اینکه دیگر با این کشکل رو به رو نشوید لازم است از آویزهایی استفاده کنید که به خوبی از آن ها حفاظت می کنند و به علاوه از گره خوردن آن ها جلوگیری می کند. در این صورت هم گردنبندها از هم جدا شده اند و هم به کشو و جواهرات خود نظم بخشیده اید. استفاده از استند جواهرات مانکن از راه حل های این مشکل است.

همچنین شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مانکن طلا فروشی با ما همراه باشید.

 

استند جواهرات مانکن

 

نظم دهنده جواهرات در سفر

اگر همیشه در حال حرکت هستید یا مجموعه جواهرات کوچکتری دارید، مقدم مانکن پیشنهاد می کند از یک کیف جواهرات به عنوان راه حلی فشرده، سبک و مطمئن برای نگهداری انواع جواهرات استفاده کنید. این کیس ها عالی هستند زیرا برای هر سبک مکانی مشخص دارند و به اندازه کافی کوچک هستند تا در کیف شما قرار بگیرند!

جذابیت استفاده از مخمل برای استند جواهرات مانکن

از این ایده که جواهرات مورد علاقه خود را روی یک کوسن مخملی قرار می دهیم، احساس منحصر به فردی داریم. اگر به دلیل دیگری برای مرتب کردن جواهرات خود به این شیوه مد روز نیاز دارید، بافت مخملی نوزادان ارزشمند شما را در جای خود نگه می دارد (به خصوص اگر گوشواره های میخی را از طریق پارچه کوسن بچسبانید). اینجا هیچ گوشواره سرگردانی وجود ندارد!

اقلام مشابه را با هم ذخیره کنید

بهترین را برای داشتن نظم در جواهرات لازم است آن ها که شبیه به هم هستند را در کنار هم قرار دهید و یا برای آن ها مکانی ویژه در نظر بگیرید. در این روش شما قادر خواهید بود مدیریت مناسبی ارائه دهید. چراکه جواهرات شما گران قیمت بوده و باید تمام تلاش خود را برای حفظ آن ها داشته باشید.

استند جواهرات مانکن به شما کمک خواهد کرد که به راحتی از پس این کار برآیید.

 

استند جواهرات مانکن

 

استند جواهرات مانکن

یکی از بهترین استندها برای ویترین طلافروشی است که به خوبی جواهرات را به نمایش می گذارد. از این رو در بسیاری از طلافروشی ها این مانکن ها را مشاهده می کنید. در صورتی که شما یک کغازه طلا فروشی دارید بهتر است برای دیزاین ویترین آن وقت بگذارید و بهترین ها را انتخاب نمایید. از این رو مقدم مانکن همراه شماست تا بتوانید جذاب ترین ویترین را برای خود بسازید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =