طراحی دکوراسیون طلا فروشی با تمرکز بر دسترسی مشتری

طراحی دکوراسیون طلا فروشی با تمرکز بر دسترسی مشتری

طراحی دکوراسیون طلا فروشی با تمرکز بر دسترسی مشتری یکی از مسائل مهم در بحث فروش و بازاریابی محصولات می‌باشد . نقش تصویر بصری دکوراسیون طلا فروشی را در تبلیغ کالاها و خدمات در توسعه کسب و کار را نمی‌توان نادیده گرفت .

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

نقش دکوراسیون ویترین طلا فروشی در بازاریابی کالا

ویترین وسیله بسیار مهمی برای به نمایش دادن انواع طلا‌های عرضه شده به مشتریان است . ویترین طلافروشی ابزاری قدرتمند برای شکل‌دهی ایده‌های مشتری در مورد دامنه ، کیفیت کالاها و خدمات فروشگاه می باشد .

طراحی صحیح ویترین به جذب مشتریان بالقوه کمک می‌کند و فروشگاه طلا فروشی شما را از رقبای خود متمایز و برتر می‌کند . به بیان ساده طراحی دکوراسیون طلا فروشی با تمرکز بر دسترسی مشتری انجام می‌گیرد .

این یک امر بدیهی است که بسیاری از مردم ویترین‌های خاص و زیبای طلافروشی را تحسین می‌کنند، زیرا هر کسی از عهده طراحی درست و زیبای این صفحه نمایش بر نمی‌اید . طراحی ویترین طلا فروشی یک هنر است که تمام اجزا و عناصر آن از مانکن‌ها گرفته تا قطعات طلا و نورپردازی با هم هماهنگ باشند .

با طراحی دکوراسیون طلا فروشی با تمرکز بر دسترسی مشتری می‌توانید به مشتری بالقوه ایده روشنی از کالاها یا خدمات ارائه شده بدهید .تا به اینجای مطلب متوجه شدید که ویترین اولین چیزی است که مشتری در فروشگاه شما با آن مواجه می‌شود . مشتریان با مشاهده ویترین تصمیم می‌گیرند که وارد فروشگاه شما شوند یا از مغازه شما عبور کنند .

در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که طلافروشی را چگونه تزئین کنیم که برای مشتریان جذاب باشد و آنها از میان صدها فروشگاه طلافروشی ، فروشگاه شما را برگزینند ؟

دید بدون مانع به درون طلافروشی

ویترین باید در نگاه اول رهگذران را به خود جذب کند ، اما همچنین باید به مشتریان اجازه دهد تا درون طلافروشی را نیز نگاه کنند ؛ زیرا اگر مشتریان ، افرادی را ببینند که در حال خرید از طلا‌فروشی هستند ، به احتمال زیاد وارد فروشگاه شما می‌شوند . این یک راه ساده برای طراحی دکوراسیون طلا فروشی با تمرکز بر دسترسی مشتری است .

مقاله پیشنهادی: مانکن طلا و جواهرات

 

رعایت نظافت طلافروشی

برای اینکه مشتریان از طریق ویترین مغازه را ببینند ، شیشه ویترین باید کاملا تمیز باشد . البته ، نه تنها خود شیشه باید تمیز و شفاف باشد بلکه باید تمام عناصر درون ویترین مانند مانکن‌های طلا ، سینی‌ها ، قطعات طلا و … را از گرد و غبار پاک کنید و در آخر ، تمیز نگه داشتن فروشگاه یک اصل مهم در طراحی دکوراسیون طلا فروشی با تمرکز بر دسترسی مشتری است .

نور پردازی ویترین طلافروشی

اگر می خواهید ویترین و فضای داخلی طلافروشی شما بدرخشد باید نورپردازی و روشنایی مناسب را انتخاب کنید . در حالت ایده آل ، منابع گرم و سرد را با راندمان 3000 تا 5000 لومن ترکیب کنید و علاوه بر نورپردازی سطحی در ویترین ، چراغ هایی را نیز برای روشن و برجسته نمودن مرکز یا المان‌های خاص مغازه استفاده کنید .

 طراحی ساده دکوراسیون طلافروشی

سادگی مهمترین اصل طراحی دکوراسیون طلا فروشی با تمرکز بر دسترسی مشتری است ، هیچ کس جذب یک ویترین شلوغ و آشفته با المان‌های مختلف و بدون هماهنگ با هم نخواهد شد ، چنین ویترینی حق انتخاب را سخت می‌کند . چند المان با دقت انتخاب شده مطابق با فصل یا روند همیشه برای مشتری جذاب‌تر از مجموعه‌ای از محصولات است .

روند فعلی جهانی برای دکوراسیون طلافروشی‌ها ، طراحی ساده و استفاده از فناوری‌های مدرن است . برای مثال می‌توانید عناصری که ظاهر منحصربه‌فردی را به ویترین و فروشگاه طلافروشی می‌بخشند را انتخاب کنید .

چیدمان صحیح قطعات طلا

شما باید بیشترین فضای ویترین را با کالاهای ارائه شده ، تطبیق دهید . به یاد داشته باشید که قطعات کوچک از نظر نوری در ویترین نادیده گرفته می‌شوند ، بنابراین بهتر است که روی مانکن‌های طلا خاص قرار گیرند . قطعات طلای گران‌تر همانند جواهرات و سرویس‌های طلا باید در قسمت بالایی ویترین و قطعات ارزان‌تر در پایین آن قرار گیرند ‌.

هنگام چیدن ویترین ، همچنین برای طراحی دکوراسیون طلا فروشی با تمرکز بر دسترسی مشتری بر این اصل تمرکز کنید که مشتریان از کجا و از کدام سمت به سوی ویترین شما می‌ایند و نقطه اصلی ویترین را نیز به این سمت هدایت کنید .

احترام به سلیقه مشتریان

فقط به این دلیل که شما دکوراسیون طلا فروشی را دوست دارید لزوماً به این معنی نیست که مشتریانی که از شما خرید می‌کنند نیز آن را دوست خواهند داشت ! در حالت ایده آل ، نظر افراد دیگری را نیز راجع به طراحی ویترین و دکوراسیون طلافروشی را بپرسید .

هنگام طراحی یک ویترین ، همیشه به این فکر کنید که می خواهید با دکوراسیون خود به چه چیزی برسید ، آیا صرفا جواهرات و سرویس‌های طلا عرضه می‌کنید یا مخاطبین فروشگاه‌ شما دختر بچه‌ها هستند ؟ با توجه به طلا‌های عرضه شده و مخاطبین‌تان طراحی دکوراسیون طلا فروشی با تمرکز بر دسترسی مشتری را انجام دهید .

درگیر نمودن احساسات در دکوراسیون طلا فروشی

دکوراسیون طلا فروشی باید احساسات را در مشتریان برانگیزد . پس باید به نحوی روی رهگذران نیز تاثیر بگذارد . بنابراین، شما نباید فقط به نمایش کالا در ویترین پایبند باشید ، بلکه باید فضای خاصی را ایجاد کنید یا اطلاعات مرتبط به هر محصول را به مشتریان ارائه دهید .

کالاها را مرتباً عوض کنید

آیا می خواهید مشتریان با یک نگاه این تصور را داشته باشند که به فروشگاه اهمیت می دهید ؟ با هر رویداد و مناسبتی دکوراسیون خود را تغییر دهید یا المان‌هایی متناسب با ان مناسبت را در دکوراسیون طلافروشی خود به کار ببرید . شما باید حداقل چهار بار در سال مجموعه را در ویترین تغییر دهید .

اگر کالا برای مدت طولانی در ویترین ماندگار شود ، مشتریان به فروشگاه شما اهمیتی نمی‌دهند و تصور می‌کنند که در فروشگاه نیز کالای جدیدی برای ارائه وجود ندارد .

در پایان

این مقاله توسط کارشناسان فروش سایت مقدم مانکن با هدف طراحی دکوراسیون طلا فروشی با تمرکز بر دسترسی مشتری گردآوری شده است . شرکت مقدم مانکن از تولید کنندگان ابزار‌های دکوراسیون و نظم دهی ویترین طلافروشی همانند سینی ، مانکن طلا ، استند طلا ، ست مانکن طلا و … می‌باشد .

این تولیدکننده تمام محصولات خود را همانند ویترین جواهر، طلا و… را  در سایت مقدم مانکن با قیمت تولیدی و به صورت جزئی و کلی به سرتاسر ایران عرضه می‌دارد .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =