راه های فروش بیشتر در طلا فروشی

فروش بیشتر طلافروشی وابسته به نکات مختلفی است که در این مقاله پنج نکته را برای شما صاحبان کسب و کار جمع آوری کرده ایم.

برای سفارش انواع ویترین طلا با ما در ارتباط باشید.

اگر از همه افراد در سطح جامعه پرسیده شود که تجارت و کسب و کار یعنی چی؟بی شک جواب همه یک معنی و مفهوم را خواهد داشت آن هم کسب و کار یعنی دریافت سود یا به بیان دیگر درآمد زایی است.پس شکی نیست که شما هم با این جواب موافق هستید.

پنج نکته برای فروش بیشتر در طلافروشی

هر کسب و کار به مهارت و شرایط خاصی نیاز دارد،از چگونگی ارتباط موثر با مشتری گرفته تا عواملی که بتواند منجر به خرید مشتری بشود.لذا برای دستیابی به اصل قضیه (فروش =درآمد) لازم دانستیم که چند نکته را بیان کنیم تا شما را در کسب و کارتان نسبت به بقیه رقبای هم صنف چند قدم به جلو بندازیم و از باب فروش به درآمد دلخواهتان برسید.

1- چشمانی باز و نگرش به روز

بدون تردید هستند مغازه هایی که با رویکرد قدیمی و با رنگ و لعاب همان مغازه های گذشته به فعالیت خود ادامه می دهند. اگر طلافروشی شما هم رنگ و بوی گذشته را داشته باشد، باید بگویم مشکل بزرگتری دارید. چرا که مشتریان امروزی به طلافروشی های شیک و مدرن توجه می کنند و خاص بودن را بیشتر می پسندند.

2 – توجه به بهتر دیده شدن طلا و جواهرات در طلافروشی

وقتی به مغازه های طلا فروشی که کنار هم قرار گرفته نگاه می کنیم می بینیم ،یک مغازه مشتری بیشتری نسبت به مغازه مجاور و سایر مغازه ها دارد،این وجه تمایز از کجا نشأت می گیرد؟همانطور که می دانیم هر مغازه یا فروشگاه برای بهتر دیده شدن و جلب توجه به چند آیتم نیاز دارند از جمله ،رنگ ،نور پردازی، و دکوراسیون کلی و غیره، هر چند که این عوامل تاثیر گذاری در جلب توجه دیده گان را دارد ، بر این موضوع نیز تمرکز کنید که چرا یک مشتری در یک روز وارد فروشگاه شما شده است. به طور مقال موارد زیر و طراحی ویترین با این موارد بسیار تاثیر گذار است؛

در مغازه طلا فروشی چیزی که بیشتر به چشم می آید و از همه، اول در ذهن مشتری نقش می بندد مانکن طلا فروشی است.مانکن طلا فروشی یکی از فاکتورهای بسیار مهم در جلب نظر مشتری دارد چرا که جواهرات گرانقیمت مغازه شما را با خصوصیات جلوه گری خود به عرصه نمایش می گذارد.

3- خود را در جای مشتری بگذارید

به عنوان یک مشتری از خود بپرسید ؛ نقطه شیرین در هر صفحه نمایش و ویترین چه چیزی است؟
اولین چیزی که مشتری با مغازه ارتباط می گیرد ویترین مغازه است. برای ویترین بدانید بهترین محصولات شما باید در سطح چشم باشند،به آسانی قابل دیدن باشند تا بتوانید فروش بیشتر در طلافروشی خود را احساس کنید. به عنوان مثال ؛خم و راست شدن مخصوصاً برای مشتری مسن تر ، فشار آوردن به چشم برای مشاهده محصول از طریق صفحه نمایش شیشه ای که اصول طراحی برای آن نادیده گرفته شده، روش ترجیحی برای انجام این کار نیست. به تمیزی ویترین و اندازه استاندارد آن توجه ویژه ای شود.به خاطر اینکه مشتریان بتوانند با محصولاتی که در حال مشاهده هستند احساس راحتی و ارتباط چشمی خوب داشته باشند.

فروش بیشتر در طلافروشی

5 راه فروش بیشتر طلا و جواهرات در طلافروشی

4- پرهیز از شلوغی و بی نظمی برای فروش بیشتر طلافروشی

ویترین نمایش مغازه را با نظم و ترتیب پیاده کنید تعادل و نظم را سر لوحه چیدمان قرار دهید.هدف شما جلب توجه و به دنبال آن فروش است نه اینکه مشتری را خسته کنید.هر کالا در قسمت خودش و دسته خودش قرار گیرد.مثلا برای مشتری که به دنبال انگشتری هست نباید تک تک محصولات را بگردد و از لابه لای آن کالا ها مورد خود را پیدا کند.باید در چیدمان طوری عمل کنید که ترتیب قرار گیری محصول رعایت بشود تا بتوانید فروش بیشتری در طلا فروشی خود داشته باشید.یعنی النگو ها در یک ردیف و گوشواره ها یک ردیف دیگر و الی آخر دسته ها باید قرار گیرد.حالا بر اساس سلیقه می توانید دسته های کالا را هر جای ویترین بچینید حال از چپ به راست یا برعکس.فقط در هر حالت سهولت در دیده کالا مد نظر قرار گیرد.

5-فناوری را بپذیرید اما فروش فیزیکی را نادیده نگیرید

در جوامع کنونی و پیشرفت روز افزون تکنولوژی،دیگر خیلی از کسب و کارها به سمت مدرنیته یا به عبارتی آنلاین کشیده شده است.خیلی از فروشگاه ها یا شرکت های بزرگ در زمینه تجارت جهت معرفی محصولات خود و جلب توجه، اقدام به ایجاد سایت برای کسب و کار خود می کنند و حتی به ایجاد صفحه شخصی در شبکه های اجتماعی مجازی می کنند.این ها به نوعی تبلیغ در سطح گسترده تر نیز است .و با این عملکرد فروش را به شدت درگیر کرده و باعث فروش بیشتر میشود.ناگفته نماند برای طلا فروشی که قیمت کالای آن گرانقیمت و با ارزش است بیشتر فروش های این صنف از کسب و کارها دارای مشتری فیزیکی هستند و مشتریان ترجیح می دهند که برای خرید هر نوع طلایی وارد مغازه شوند و خرید حضوری داشته باشند. پس توجه و استفاده خوب از متریال که نشان دهنده تجمل ، ظرافت و زیبایی در دکوراسیون است ضروری است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 1 =