مانکن نیم سط و مدال طلا

پایه نیم ست طلا چیست و چگونه میتوان بهترین پایه را برای ویترین طلا فروشی انتخاب کرد؟

برای سفارش انواع ویترین طلا با ما در ارتباط باشید.

به دلیل تنوع زیورآلات طلا و جواهر و علاقه بانوان به زیورآلات مختلف، برخی از آنها با یک ظاهر و مدل ساخته می شوند که در کنار یکدیگر یک نیم ست طلا را تشکیل می دهند.

تکه‌های نیم ست طلا، به دلیل هماهنگی که با یکدیگر دارند، محبوبیت و‌جایگاه ویژه ای در بین بانوان و سازندگان طلا و‌ جواهر پیدا کرده اند.
در ابتدا نیم ست های طلا بیشتر حالت دخترانه داشت. اما امروزه نیم ست های طلا و جواهرات در دو دسته اسپرت و مجلسی ساخته می شوند، که شامل یک گردن آویز و یا پلاک بدون زنجیر، یک جفت گوشواره، انگشتر و دستبند هستند.

گاهی نیم ست ها فقط دو تکه از زیورآلات را شامل می شود.

اکنون با در نظر گرفتن انواع زیورآلات در ویترین طلا فروشی، نوع ارائه و نمایش زیورآلات بسیار مهم و حائز اهمیت شده است.

علاوه بر نمای کلی ویترین طلافروشی، انتخاب مانکن مناسب برای ارائه و نمایش نیم ست و جواهرات در جذب و نگاه مشتری بسیار تاثیرگذار است.

به همین دلیل برای هریک از تکه های جواهرات یک پایه و یا مانکن مخصوص نظیر:

پایه انگشتری، مانکن مدال ، پایه گوشواره، پایه النگو دستبندی و ….طراحی شده که نحوه قرارگیری و نمایش جواهر را زیبا تر و راحت تر می کند.

برای دریافت هر گونه راهنمایی و مشاوره با ما در تماس باشید:

راههای ارتباطی:

۰۹۱۲۱۳۹۱۸۰۷

۰۲۶۳۴۵۱۴۹۰۰

کلیک کنیدwhatsup

 

انتخاب رنگ مانکن نیم ست جواهرات

برای انتخاب مانکن نیم ست طلا علاوه بر هماهنگی با دکوراسیون طلا فروشی باید به نوع نیم ست جواهرات نیز توجه کرد.

نیم ست های طلا معمولا در رنگ های سفید و طلایی در ویترین طلا فروشی دیده می شوند.

بهتر است با توجه به رنگ ویترین و رنگ طلا، مانکن نیم ست را انتخاب کرد.

 

انتخاب مدل مانکن نیم ست طلا

از آنجا که نیم ست های طلا شامل تکه های مختلف جواهرات در یک مدل و رنگ می شود، باید در انتخاب مانکن به تعداد تکه های نیم ست نیز توجه کرد.

گاهی نیم ست ها شامل یک جفت گوشواره و گردن آویز هستند. یا نیم ست های کامل تر یک حلقه انگشتر و یک دستبند دارند، که در مانکن های طراحی شده نیم ست جواهرات جایگاه ویژه ای برای قرار گیری هر یک از تکه های طلا در نظر گرفته شده است.

پس در انتخاب پایه نیم ست طلا به این نکته توجه داشته باشید که مانکن ها با مدل ها و جایگاه های متفاوت برای ویترین فروشگاه خود تهیه کنید.
حال به شما پیشنهاد میکنم خیلی نگران این تنوع و انتخاب نباشید.

چیدمان ویترین خود را به متخصصان گروه طراحی و دکوراسیون مقدم بسپارید و یا جهت مشاوره رایگان با متخصصان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 

تفاوت سرویس طلا و نیم ست طلا

بسیاری از افرادی که از طلا استفاده میکنند؛ مایلند یک ست یا نیم ست در جعبه جواهرات خود داشته باشند.

زیرا ست بودن طلا، به طلاهایشان جلو داده و نظم خاصی به ظاهر آن ها می دهد.
حالا تفاوت سرویس  با نیم ست یا همان نیم سرویس را توضیح می دهیم.

نیم ست حداقل از دو قسمت تشکیل شده است که معمولاً شامل گردنبند و گوشواره، آویز و گوشواره، دستبند و انگشتر، آویز و گوشواره و انگشتر و مانند آن می باشد. اما یک ست یا سرویس از سه قسمت تشکیل شده است که جزء اصلی آن گردنبند یا آویز، گوشواره و دستبند است. (اگر یکی از آنها کمتر باشد نیم ست می شود.) همچنین می تواند شامل اجزای بیشتری باشد مانند انگشتر. و یک خلخال و غیره.
ست ها و نیمه ها از مواد مختلفی مانند طلا، نقره، پلاتین، استیل، چرم، سنگ و غیره ساخته می شوند.
اگر به دنبال سرویس رسمی برای مجالس مانند عروسی و مجالس بزرگ هستید می توانید از سرویس طلا استفاده کنید زیرا براق و با ارزش هستند.

همچنین سرویسی را انتخاب کنید که با نگین های جذاب با درخشش درخشان و در آن مراسم به زیبایی هر چه بیشتر تزیین شده باشد. ظاهر شود و همه را خیره کند.

امروزه ست های زیورآلات طلا نیز توجه خانم ها را به خود جلب کرده است.

زیرا معمولا به صورت روزانه و همه جا قابل استفاده هستند و همچنین قیمت کمتری دارند.
اگر خواهان سرویس یا نیم ست هستید و به هر دلیلی شرایط لازم برای خرید آن را در یک بازه زمانی ندارید. می توانید هر قطعه را جداگانه تهیه کنید و به مرور قطعات بعدی را خریداری کنید.
کارشناسان ما همواره آماده پاسخ به شما عزیزان هستند.

مانکن مقدم علاوه بر ساخت مانکن طلا؛ طراحی دکوراسیون و ویترین طلا و جواهر فروشی را هم با 11 سال سابقه در پرنده کاری خود دارد.

یکی از افتخارات ما، همکاری با برند های صنف طلاست که موجب بالندگی و افتخار ماست. برای دیدن فعالیت ها و کارهای مجموعه کلیک کنید : مقدم مانکن